וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי: "מרגיש שגדלתי במכבי חיפה, מעריכים את מה שאני עושה"

16.2.2023 / 16:04

הקשר התראיין לרדיו גלי ישראל וסיפר על החוזה החדש שנחתם, כיצד קיבל את החולצה ממסי ועל האמונה גם בתקופות הקשות

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

עומר אצילי, שהשבוע האריך את חוזהו במכבי חיפה עד 2026, התראיין היום (חמישי) לרדיו "גלי ישראל" ושוחח עם הרב עמי פיקובסקי על תחושותיו בכרמל, מאבק האליפות בליגת העל וגם על השיחה עם ליאונל מסי כאשר אלופת ישראל אירחה את פריז סן ז'רמן בליגת האלופות.

"אני מרגיש במכבי חיפה כמו בן בית, כאילו גדלתי במקום הזה", אמר אצילי תחילה, "אני נהנה מכל יום, רק רוצה להמשיך ליהנות ולשחק את הכדרוגל שלי. עם החוזה החדש אני מקבל יותר הערכה על מה שאני עושה ותורם לקבוצה, אני שמח מאוד".

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי עם שחקן פריז סן ז'רמן ליאונל מסי. Xavier Laine, GettyImages
החולצה של מסי אצלו. עומר אצילי/GettyImages, Xavier Laine

האזינו לשלמה וייס לקראת המשחק של מכבי חיפה

בליגת האלופות אצילי הוביל את מכבי חיפה לניצחון הגדול על יובנטוס כשכבש צמד שערים, ועל כך אמר: "זה היה רגע מדהים. כשאתה בתוך החוויה אתה לא מבין כמה גדול מה שקרה באותו רגע, אז אמרתי 'עשיתי משחק גדול נגד יובנטוס', אבל אתה לא באמת מבין מה קורה, רק אחרי שעובר זמן אתה מבין מה הקבוצה עשתה ומה אתה עשית - זה משהו שאקח לכל החיים איתי".

על החולצה שקיבל מליאונל מסי אמר: "כשעלינו לשלב הבתים אמרתי לכל השחקנים שאם מקבלים את פריז, מסי זה השחקן שאני הכי אוהב בעולם ושאף אחד לא יתקרב אליו כי אני מחליף איתו חולצה. דיברתי איתו לפני המשחק והוא אמר שבסוף הוא יביא לי. הוא היה ג'נטלמן ואמר שאין בעיה, זה היה רגע נחמד מאוד מצידו".

לסיום נשאל אצילי האם השתמש באמונה בתקופה הלא טובה של מכבי חיפה בחודש האחרון: "אמונה זה לא רק במצבים לא טובים, היא הולכת איתי בטוב וגם כשלא טוב. כל מה שקורה זה השגחה פרטית ואני מרגיש את זה במהלך הקריירה בהמון מקרים שיש יד מכוונת. בסוף זה כדורגל, יש ימים ותקופות לא טובות והחוכמה זה לצאת מהתקופה כמה שיותר מהר. אני שמח שעשינו את זה במשחק האחרון, שניצחנו ועכשיו אנחנו מקווים להמשיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully