וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי ומוחמד צפויים לחזור להרכב. סבע עשוי לפתוח בחוד

מכבי חיפה מייחסת חשיבות מיוחדת למשחק באשדוד (שבת, 19:30, ספורט2): "רגע מכריע העונה". גולדברג צפוי למלא את החסר כמגן שמאלי עם "גיבוי" מחזיזה, ג'אבר יירד לספסל כדי להימנע מעומסים אחרי החזרה מהפציעה. סגל מלא לבן שמעון מנגד: אוואני ומוגיס כשירים

תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 1:3/ספורט1

מ.ס. אשדוד

אחרי תקופה ארוכה יעמוד לרשותו של רן בן שמעון סגל מלא במשחק מחר מול מכבי חיפה. טימותי אוואני וזקאריה מוגיס שנעדרו מהסגל במשחק הקודם מול בית"ר ירושלים, כשירים והבלם האוגנדי צפוי לחזור למרכז ההגנה. בן שמעון מתלבט שוב בין מערך ובו חמישה שחקנים בקו האחורי לבין ארבעה. מונטארי קמהאני ואבנעזר ממאטה שנכנסו מול בית"ר ירושלים בהפסקה כמחליפים אמורים לפתוח. מיכאל אוחנה, יעקב בריהון ואלטון אקולטסה נאבקים על מקום אחד בהרכב.

השוער יואב ג'רפי לו צפויה עבודה רבה מחר אמר לקראת ההתמודדות: "יש טירוף בעיר לקראת המשחק. אנחנו מרגישים את זה עם ביקוש לכרטיסים. אנחנו רוצים שלוש נקודות בדרך למטרה שלנו הפלייאוף העליון. יש קרב גדול על שלושה מקומות בפלייאוף העליון. אנחנו צריכים לעשות את המקסימום כדי להחזיר לעצמנו את הסיכוי להיות שם בתום העונה הסדירה".

מיכאל אוחנה, קשר מ.ס. אשדוד. דני מרון
יקבל צ'אנס ב-11? מיכאל אוחנה/דני מרון

מכבי חיפה

אחרי הניצחון על קרית שמונה, האלופה מקווה לצאת סופית מהמשבר ומבינה שניצחון באשדוד יהיה החותמת לכך. בחיפה מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק וברק בכר מתלבט באיזה מערך לעלות. הדילמה היא האם לעלות במערך של שלושה בלמים, או שמא עם שון גולדברג כמגן שמאלי, העמדה שנותרה מיותמת בהיעדרם של פייר קורנו וסאן מנחם. בכל מקרה בכר צפוי להכליל בהרכב גם את דולב חזיזה וגם את גולברג, וכך לאפשר להחליף מערך תוך כדי המשחק במידת הצורך מבלי "לבזבז" חילוף.

בכר לא תרגל הרכב ברור אך ההערכה היא שעלי מוחמד ועומר אצילי ישובו להרכב. מחמוד ג'אבר שהיה טוב נגד קרית שמונה, עשוי לרדת לספסל כדי לא ליצור עומס על השחקן שרק חזר מפציעה ארוכה ופתח במשחק האחרון.

מי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן גיא צרפתי, בעקבות צבירת כרטיסים צהובים של בכר. "אין ספק שזה משחק סופר-מכריע", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו לפני הכניסה לפלייאוף וכל נקודה חשובה. אשדוד בבית היא תמיד יריבה שמקשה, אבל נצטרך לנצח".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
דיא סבע שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יוצב בחוד? דיא סבע/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 69 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 12:38 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 19 תוצאות תיקו.

* הפעם היחידה שהשתיים נפגשו במחזור ה-23 הייתה לפני 23 שנה. גם אז עמד מאמן בשם בן שמעון על הקווים של מ.ס. אשדוד, מירו בן שמעון, והמארחת חילצה 0:0 מהירוקים של אלי כהן בפברואר 2000.

* הביקור האחרון של מכבי חיפה באשדוד הסתיים ב-2:2, באוקטובר 2021. מאז היו למ.ס. אשדוד עוד 10 תוצאות תיקו בליגה ומתוכן תשע היו 1:1 (לצד תיקו מאופס אחד).

* מכבי חיפה השיגה 10 נקודות ממצבי פיגור העונה - יותר מכל קבוצה אחרת. אחד משלושת המהפכים שלה היה מול אשדוד, שהובילה 0:1 בחוץ בסיבוב הראשון והפסידה 3:1.

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: אשדוד
קהל: 6470

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה
שבת, 18:30: הפועל חדרה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully