וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מלמד סובל מכאבי גב, רפואה מתלבט בינו לבין קרדוסו

החלוץ עלול להחמיץ את המשחק של סכנין אצל חדרה (שבת, 18:30). תאג'י צפוי לפתוח על חשבון בדארנה. בושנאק יפתח מנגד

תקציר: בני סכנין - הפועל חדרה 4:1/ספורט1

הפועל חדרה

מנחם קורצקי צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר טארק בושנאק יפתח בהגנה במקומו של פיליפ איפולה הפצוע. החדשות הטובות הגיעו מכיוונם של המגן קלמן שטרום והחלוץ סטיבן אלפרד שהיו פצועים, אך הפתיעו את הצוות המקצועי והשלימו אימונים מלאים ביומיים האחרונים, כך ששניהם יוכלו להיכלל מחר בסגל למשחק.

"היה לנו חשוב לאושש את השחקנים אחרי הפועל תל אביב", אמר קורצקי לקראת המשחק. "אנחנו יודעים שמצפה לנו משחק מאוד קשה ומאוד חשוב והמטרה היא לבוא מוכנים ולנצח בבית. בסך הכל היה לנו משחק לא רע בבלומפילד, אם כי הפעולות האחרונות היו פחות טובות וזה הפרמטר שנרצה לראות בו שיפור ויחד עם זה לשמר את היכולת ההגנתית שלנו. סכנין קבוצה מאוד חזקה ונהיה חייבים לבוא מוכנים על מנת לנצח".

הקשר הבלגי סמי בוראר הוסיף: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה ורוצים לחזור לנצח, אחרי שתי תוצאות תיקו. הביטחון חזר לנו ואנחנו משחקים יותר טוב, אבל כמו שאמרתי צריך לתרגם את זה לניצחונות. מחר מצפה לנו משחק קשה מאוד, סכנין קבוצה טובה וקשוחה ולא יהיה לנו קל, אבל אם אנחנו רוצים להפוך את העונה הזו להצלחה גדולה אנחנו נהיה חייבים לנצח. אני מקווה שהקהל שלנו יגיע וידחוף אותנו כי זה משחק מאוד חשוב למועדון".

סמי בוראר שחקן הפועל חדרה בועט מול יהב גורפינקל שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
תקופה טובה. בוראר/דני מרון

בני סכנין

סכנין מגיעה למשחק בידיעה שהפסד יתקע אותם חזק בתחתית ויגרור אותם למאבקי ההישרדות. המאמן קובי רפואה לא צפוי לעשות יותר מדי שינויים בהרכב, כאשר איהאב גנאים מוצהב ולהרכב ייכנס במקומו רועי שוקרני להרכב. גם בחלק ההתקפי יש התלבטות בין ניקולאו קרדוסו לבין גיא מלמד וזאת בשל כאבי גב מהם סובל האחרון. סאהר תאג'י יחליף את מוחמד בדארנה בהרכב.

במועדון מבינים שהסיכוי להתברג בפלייאוף העליון נמוך, אבל מוכנים לעשות את כל המאמצים כדי שאולי יתמזל מזלם וזה איכשהו יקרה. "המשחק מול חדרה יכול להרחיק אותנו מהסכנה", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו להגיע למצב שאנחנו במאבקי הישרדות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
גיא מלמד, בני סכנין. ברני ארדוב
יהיה כשיר? מלמד/ברני ארדוב

טריוויה

* בשבעת המפגשים בין הקבוצות בליגת העל היו שישה ניצחונות של הפועל חדרה ורק אחד של בני סכנין - 0:1 ביתי בעונה שעברה. כשחדרה מארחת, המאזן שלה הוא 4 מ-4.

* הפועל חדרה השתוותה לקרית שמונה כמלכת התיקו של הליגה (11 משחקים ללא הכרעה). בבית היא לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים, שארבעה מהם הסתיימו בתיקו.

* סכנין ללא ניצחון בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, כולל רצף פעיל של שלוש תוצאות תיקו. ארבעה איקסים רצופים כאורחת? זה מעולם לא קרה לה בעונה אחת בליגת העל.

* קובי רפואה ניצח את הפועל חדרה רק פעם אחת בתשעה משחקים בהם אימן מולה: 0:1 בחוץ עם עירוני קרית שמונה בינואר 2021. יש לו חמישה הפסדים, כולל אחד בגביע, ועוד שלוש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: שלומי בן אברהם
אצטדיון: נתניה
קהל: 1350

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה
שבת, 18:30: הפועל חדרה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully