וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס מוטרד ממכת הפציעות בהפועל ת"א, דראפיץ' יערוך שינויים בבכורה

בנוסף לפצועים ולמורחקים, גם איינבינדר, אזולאי ואלו בספק. קנצפולסקי צפוי לפתוח, גם ארי כהן או איליץ'. מאמן קרית שמונה שיפגוש את האקסית צפוי להגיע ללא איבן בכר (שבת, 15:00, ספורט3)

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על עירוני קרית שמונה/ספורט1

עירוני קרית שמונה

שחקן ההתקפה הזר של עירוני קרית שמונה איבן בכר סובל מפגיעה בקרסול ולא צפוי להיות בסגל למשחק מחר (שבת, 15:00, ספורט3) מול הפועל תל אביב. אחרי שבוע סוער שכלל פיטורים של המאמן ניר ברקוביץ' ואת מינויו של סלובודן דראפיץ' למאמן הקבוצה, במועדון הצפוני שוב חוששים מהמצב של הקבוצה והמיקום מתחת לקו האדום ומקווים לנצח את הפועל תל אביב גם במטרה להשאירה במאבק ההישרדות ולא לתת לה לברוח.

דראפיץ' ערך כל מיני ניסויים בנוגע להרכב אך ההערכה היא שיעשה כמה שינויים ב-11. "משחק קריטי עבורנו", אמר גורם בקבוצה, "אין ספק שכולם רוצים להתחיל ברגל ימין את הקדנציה החדשה של סלובו אבל לא יהיה פשוט בכלל כי גם הפועל תל אביב חייבת את הניצחון".

דראפיץ' לקראת הבכורה המחודשת בקרית שמונה: "חיכיתי לטלפון הזה"

סלובודן דראפיץ מאמן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
משחק הבכורה - מול האקסית הטרייה. דראפיץ'/מאור אלקסלסי

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב יוצאת מחר לקרב תחתית בקרית שמונה (שבת, 15:00, ספורט3), כאשר רק לאחר האימון המסכם היום, ואולי רק מחר, יוכל חיים סילבס לדעת מי מהשחקנים יעמוד לרשותו. דן איינבינדר חזר אתמול להתאמן לאחר מחלה וערך אימון חלקי, דור אלו סובל מכאבים במפשעה, שלומי אזולאי נפגע ברביעי באימון עם שני חתכים עמוקים ברגלו, נתפר, וכרגע לא ברור אם הצוות הרפואי יסכים בכלל שייכלל בסגל.

סימני השאלה הללו מתווספים להישאם לאיוס שנעדר כבר קרוב לשלושה חודשים, אנטואן קונטה שכרגע במקרה הטוב יחזור לסגל ורומארטו המוצהב. הבשורה הטובה היה החזרה של אלן אוז'בולט לסגל ולהרכב הפותח, כשהוא צפוי לפתוח בחוד לצד קייס גאנם, כאשר חיים סילבס צפוי לחזור ולשחק עם שני חלוצים.

אל ים קנצפולסקי צפוי לפתוח במקום רומארטו, כאשר ארי כהן או הרוויה איליץ' צפויים להשלים את הקישור. אלכסנדר בולייביץ' עשוי לפתוח במקום אלו בצד ימין במערך של 5 שחקני הגנה. השחקנים מבינים את חשיבות המשחק ואומרים: "לא משנה מה יהיה, אסור להפסיד את המשחק הזה. רוצים לנצח, אבל תמיד קשה בק"ש, במיוחד שעכשיו הם עם מאמן חדש, אסור לתת להם להיצמד אלינו".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב. מאור אלקסלסי
יהיה כשיר? איינבינדר/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 38 מפגשים היו עד כה בין הקבוצות בליגת העל, כשעירוני קרית שמונה מובילה 11:13 בניצחונות ועוד 14 משחקים לא הוכרעו.

* בשלושת המפגשים האחרונים ניצחה הפועל תל אביב, ובכולם כבשה צמדים.

* עירוני קרית שמונה היא היחידה מבין 62 הקבוצות בשלוש הליגות הבכירות שלא ניצחה בבית העונה. במאזנה שמונה תוצאות תיקו ושלושה הפסדים כמארחת.

* לעומתה, הפועל תל אביב היא קבוצת החוץ הגרועה בליגה, עם שבע נקודות בלבד כאורחת ו-23 שערי חובה.

* האדומים ללא ניצחון ב-10 מחזורי הליגה האחרונים ונמצאים ברצף של חמש תוצאות תיקו, מאז מינויו של חיים סילבס. שש תוצאות תיקו רצופות בליגה? זה לא קרה להפועל תל אביב מאז ינואר-מרץ 1995, כאשר המשחק השישי בסדרה היה 0:0 בדרבי.

* קצת יותר מחודש אחרי שפוטר מהפועל תל אביב, סלובודן דראפיץ' עורך מולה את הבכורה בקדנציה השנייה שלו כמאמן קרית שמונה. מאזנו מול האדומים עד כה: שני ניצחונות (עם מכבי נתניה) לעומת ארבעה הפסדים וחמש תוצאות תיקו. את סילבס ניצח שמונה פעמים ב-12 מפגשים.

הרכבי הקבוצות

שופט: עידן לייבה
אצטדיון: קרית שמונה
קהל: 3500

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: עירוני קרית שמונה - הפועל תל אביב (ספורט3)
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - סקציה נס ציונה
שבת, 18:30: הפועל חדרה - בני סכנין
שבת, 19:30: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט2)

ראשון, 20:15: הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (ספורט3)

שני, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully