וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לקראת הבכורה המחודשת בקרית שמונה: "חיכיתי לטלפון הזה"

17.2.2023 / 9:30

המאמן אמר לקראת המפגש עם האקסית טרייה הפועל תל אביב (שבת, 15:00, ספורט3): "כולי מרוכז בקרית שמונה, היא תמיד הייתה במחשבות ובלב שלי"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

סלובודן דראפיץ' יערוך מחר (שבת, 15:00, ספורט3) את הבכורה המחודשת שלו כמאמן עירוני קרית שמונה, דווקא מול האקסית הטרייה הפועל תל אביב. דראפיץ שוחח השבוע עם השחקנים וניסה להחדיר בהם אמונה לקראת המשך העונה והבהיר להם שהוא מאמין בסגל. " קודם כל, כל הזמן כיף לבוא לצפון. הייתה לנו עונה פנטסטית בשנה שעברה", הודה המאמן החדש ישן של הקבוצה. "ישבתי בבית, נחתי, אולי חיכיתי לטלפון הזה. לא רציתי להחליף אף אחד ולא לעשות בלאגן לאף אחד, אבל קרית שמונה בלב ובמחשבות שלי כל הזמן".

על הסגל הנוכחי והמשחקים עד סוף העונה הסדירה אמר: "יש פה קבוצה טובה, צריך להרים את השחקנים עוד פעם קצת. המשחק נגד הפועל תל אביב הוא על כל הקופה, יש ארבעה גמרים עד הפלייאוף וננסה להביא כמה שיותר נקודות".

מאמן עירוני קרית שמונה סלובודן דראפיץ' עם המנכ"ל יוסי אדרי ושני סוכניו, שמעון אבוחצירא וצחי שלטי. האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה, אתר רשמי
התגעגע. דראפיץ'/אתר רשמי, האתר הרשמי של עירוני קרית שמונה

על כך שיפגוש את הפועל תל אביב אמר: "אולי יש פיקנטריה כי הייתי בהפועל תל אביב, אבל כולי בקרית שמונה ורק רוצה להשאיר אותה בליגה. הופתעתי שכשלא הייתי כאן, פתאום הגיע קהל ויש התאוששות והתעוררות של הקהל. אם נוכל לקבל כוח מהקהל, זה פלוס. אני מקווה שכולנו ביחד נעשה את העבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully