וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "אנחנו נראים יותר טוב, חסר רק הפרט הקטן"

מאמן הפועל תל אביב עדיין מחפש ניצחון בכורה, ובשבת (15:00, ספורט3) יפגוש את קודמו בתפקיד כשיתארח בקרית שמונה. אוז'בולט: "כרגע אנחנו לא מספיק טובים לטופ 6"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 0:0/ספורט 1

הפועל תל אביב עדיין לא השיגה ניצחון מאז שחיים סילבס מונה למאמן הקבוצה, ואחרי חמש תוצאות תיקו רצופות, בשבת (15:00, שידור ישיר בספורט3) האדומים ינסו לעשות את זה כשיתארחו אצל עירוני קרית שמונה והמאמן החדש-ישן שלה, סלובודן דראפיץ', שהדריך את הפועל תל אביב לפני סילבס. האחרון קיים היום את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המחזור ה-23, כשלצדו התייצב אלן אוז'בולט.

סילבס אמר: "דרך העבודה שלי היא להגיע לכל משחק כמשימה נפרדת. לדעת טוב את יחסי הכוחות, נקודות התורפה שלנו ושלהם, בזה אני ממקד את הקבוצה. אני אמון על הדרך פה וכולם בהרגשה שאנחנו מתקדמים, נראים יותר טוב, רק חסר הפרט הקטן שידליק את היכולת לתוצאות יותר משביעות רצון. התאכזבנו שלא הצלחנו לנצח את המשחק האחרון".

"אני לא חושש מכלום", המשיך המאמן, "בכדורגל העבודה שלנו היא להגיע מוכנים, לנסות להבין מול מי אנחנו משחקים. אני מנסה למקד את הקבוצה במשימה, באמת שרק בזה אנחנו מתמקדים. זה לא הזמן לדיבורי ירידה וכאלה, זה יותר מאוחר. כל משחק שיגיע הוא חשוב כי כל נקודה היא קריטית, אז אין טעם לחשוב בצורה הזו, או להגיד סיסמאות כאלה ואחרות. כולם מבינים עניין ומה כל ניצחון יכול לעשות לטבלה, להרגשה, בכלל לכל יחסי הכוחות בליגה".

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים: יהב גורפינקל (מימין), אור ישראלוב, אל ים קנצפולסקי, דור אלו. דני מרון
רק ניצחון חסר להם. הפועל תל אביב/דני מרון

אוז'בולט, שחזר לכשירות, נשאל אם הוא מתוכנן לשחק ואיך הוא מרגיש לקראת המפגש עם דראפיץ': "זו החלטה של המאמן אבל היום עשיתי אימון מלא ראשון אחרי שבוע, אני מרגיש בסדר. יהיה נחמד לראות את דראפיץ' שוב, אבל ב-90 הדקות האלה לא נוכל להיות חברים.

על מצב הקבוצה הוסיף החלוץ: "אנחנו צריכים ניצחון אחד שירגיע את כולם, כשזה יקרה יהיה יותר קל. ברור שאני חושב שנישאר, זה המקום של הפועל תל אביב והיא צריכה להיות גם בטופ 6. עם הזמן נהיה יותר טובים. כנראה שאנחנו לא טובים מספיק כרגע, אחרת היינו בטופ 6. עם חיים אנחנו מרגישים הרבה יותר ביטחון, אנחנו סופגים פחות מבעבר, אבל צריכים גם להבקיע. גאנם עובד קשה בכל משחק ובסוף הוא ישיג את השערים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully