וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד מנסה להכשיר את אוואני ומוגיס למשחק מול מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 12:35

הקבוצה דרוכה לקראת המפגש מול האלופה בשבת (19:30, ספורט2). בן שמעון: "חייבים לנצח אם רוצים להיות בפלייאוף העליון". 4,500 אוהדים ירוקים צפויים למלא את האצטדיון, ממאטה צפוי לפתוח

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2/ספורט1

התוצאות האחרונות דירדרו את מ.ס. אשדוד בטבלה והיא כעת לא תלויה בעצמה. כדי להיכנס לפלייאוף העליון היא צריכה לנצח במשחקים שנותרו לסיום הליגה הסדירה ולכוון לשלוש נקודות גם מול מכבי חיפה במוצאי שבת (19:30, ספורט2).

"המשחק מול מכבי חיפה באיצטדיון הי"א הוא אירוע בעיר, אבל את האירגון אנחנו משאירים לאנשי המקצוע שלנו", אמר הבוקר המאמן רן בן שמעון. "התפקיד שלי ושל השחקנים הוא להגיע הכי מוכנים מקצועית כדי לנצח את המשחק. אין לנו אלטרנטיבה אם אנחנו רוצים לסיים בפלייאוף העליון".

פרנזי פיירו שחקן מכבי חיפה לפני ננאד צבטקוביץ' שחקן מ.ס. אשדוד. לילך וייס רוזנברג
שוב נפגשים. פיירו וצבטקוביץ'/לילך וייס רוזנברג

מאז המשחק מול מכבי תל אביב בפתיחת העונה, איצטדיון הי"א לא היה מלא כפי שיהיה השבת. 4,200 אוהדי מכבי חיפה יהיו מהצד של האורחים וקרוב ל-2,500 אוהדי מ.ס. אשדוד שחלקם הגדול שחקנים במחלקת הנוער ובבית הספר לכדורגל שמקבלים כל קיץ מנוי כפול לשחקן ולאחד מהוריו. 100 שוטרים ו-100 סדרנים הוזמנו לביטחון ושמירת הסדר. בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את טימותי אוואני וזקאריה מוגיס שלא שיחקו במחזור הקודם. אבנעזר ממאטה צפוי לפתוח בחוד וגם מונטארי קמהאני מועמד לאחד עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully