וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריפל דאבל 21 ליוקיץ': "הוא גורם לזה להיראות כמו טיול בפארק"

עודכן לאחרונה: 16.2.2023 / 9:13

דנבר רשמה ניצחון 25 (!) רצוף במשחקים שבהם "הג'וקר" רושם טריפל דאבל, דונצ'יץ' (37) הודה: "כשהוא בקבוצה שלך, אתה הפייבוריט"

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

לוקה דונצ'יץ' הפגיז 37 נקודות בביקור של דאלאס הלילה אצל דנבר. זה אפילו לא היה קרוב להספיק לניצחון. הסיבה: ניקולה יוקיץ' סיפק טריפל דאבל סולידי אומנם של 14 נקודות, 10 אסיסטים ו-13 ריבאונדים והוליך את הנאגטס ל-109:118 מה שהיה ניצחונה הביתי ה-27 של דנבר ב-31 משחקים.

עד כמה יוקיץ' משמעותי בהצלחה של הקבוצה שלו שמוליכה בגאון את המערב? ובכן, זה היה הטריפל דאבל ה-21 של הג'וקר העונה ובכל המשחקים האלו דנבר ניצחה. אם מחשיבים גם את העונה שעברה, זה היה הניצחון ה-25 ברציפות של הקבוצה במשחקים בהם יוקיץ' רושם טריפל דאבל. זה הרצף הכי ארוך ומתעלה אפילו על 24 הניצחונות הרצופים שהלייקרס השיגה במשחקים עם טריפל דאבל של מג'יק ג'ונסון. דנבר פשוט טיילה מול דאלאס למרות שחסרה שני שחקני מפתח כמו ג'מאל מארי וארון גורדון הפצועים.

שחקן דנבר נאגטס ניקולה יוקיץ' ליד שחקן דאלאס מאבריקס ג'בייל מגי. Jamie Schwaberow, GettyImages
הפעם הוא ייקח את דנבר עד הסוף? יוקיץ'/GettyImages, Jamie Schwaberow

אפילו לוקה דונצ'יץ' הגדול הודה שיוקיץ' היה גדול עליו ואמר לאחר המשחק: "כשיש לך שחקן כמו יוקיץ' בקבוצה, אתה הפייבוריט". אגב, דונצ'יץ' רשם את משחקו ה-65 בקריירה הלא ארוכה שבו הוא חוצה את רף 35 הנקודות. היחיד שעשה זאת יותר פעמים לפני גיל 24 היה לברון ג'יימס (87). יוקיץ' הצטרף לרשימה אקסלוסיבית במיוחד של שחקנים שחצו את רף 500 האסיסטים ו-500 הריבאונדים לפני פגרת האולסטאר. שני השחקנים היחידים שעשו זאת עד כה הם ראסל ווסטברוק (שלוש פעמים) ואוסקר רוברטסון.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

עקף אפילו את מג'יק ג'ונסון

ה-MVP של השנתיים האחרונות יוצא לפגרת האולסטאר עם ממוצע טריפל דאבל. "הוא גורם לזה להיראות כמו הליכה בפארק", אמר תומאס בריאנט הסנטר החדש של הנאגטס, "זה לא קל בכלל". "אנחנו מוצאים דרכים לנצח כשכל פעם שחקן אחר מתעלה", ניתח מאמן דנבר מייקל מאלון, "אני חושב שזה מעיד על הכימיה בקבוצה שלנו, על העומק. יש לנו קבוצה ממש טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully