וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב אופטימית: "באים לקחת את הגביע הביתה"

16.2.2023 / 8:15

הצהובים דרוכים לקראת גמר הגביע נגד הפועל ירושלים (20:45), 4,500 אוהדים אמורים לדחוף אותם. ג'ון דיברתולומאו: "מסוג המשחקים שאין שום אופציה מלבד ניצחון"

הביצועים של בן שרף בטורניר הדור הבא ביורוליג/מתוך יוטיוב

מכבי תל אביב תנסה לזכות הערב (חמישי, 20:45) בגביע המדינה ה-46 בתולדותיה כשתפגוש במשחק הגמר את הפועל ירושלים בארנה. הצהובים הפסידו עד היום שישה משחקי גמר, כאשר מאז הקמת היכל הספורט ביד אליהו, הם לא הפסידו גמר מחוצה לו ובארנה זכו בשני גביעים.

מכבי תל אביב הגיעה אתמול בשעות אחר הצהריים לירושלים, ערכה את האימון המסכם במגרש שיארח את הגמר ולאחר מסיבת העיתונאים עשתה את דרכה אל בית מלון בעיר. במכבי מספרים על אווירה טובה לקראת ההתמודדות ורצון גדול של השחקנים לזכור בתואר גדול ראשון העונה, אחרי שכבר זכו לפני מספר חודשים בגביע ווינר עם ניצחון על הפועל תל אביב בגמר.

המאמן עודד קטש החליט שלא לבצע שינויים בסגל, משמע ששלושת הזרים שלא יתלבשו גם למשחק הזה הם דארן היליארד, ג'יילן אדאמס וסולימאן בריימו, ובמכבי מאמינים שחמשת הזרים שנרשמו יוכלו להביא להם יתרון על פני היריבה. שניים מאותם זרים שמשחקים, לורנזו בראון ובונזי קולסון, לא השתתפו במפגש הראשון בין הקבוצות העונה, בו ניצחה הפועל ירושלים 75:80 במסגרת הליגה.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. דני מרון
במפגש הקודמת הוא לא שיחק, הפעם הוא אמור לעשות את ההבדל. לורנזו בראון/דני מרון

"כולנו מבינים ויודעים כמה הגביע חשוב למועדון ולאוהדים", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומיאו, "זה הולך להיות מאתגר מאוד. העונה שעברה הייתה מאכזבת, אבל בכל שנה יש אתגר שונה והקבוצה שיש פה היא אחרת. זה מסוג המשחקים שאין בהם עוד אופציה מלבד ניצחון".

"המשחק הזה חשוב מאוד", אמר ג'רל מרטין, "החבר'ה מדברים על זה כבר שבוע בחדר ההלבשה. אנחנו באים כדי לקחת את הגביע הביתה. אנחנו יודעים שתהיה אווירה חמה, אבל אנחנו צריכים לשלוט במה שאנחנו יכולים לשלוט, שזה מה קורה על הפרקט. אנחנו בהחלט להוטים ונגיע כדי להילחם".

כ-4,500 אוהדי מכבי תל אביב יעשו את הדרך היום מהמרכז לבירה, כ-500 צופים יותר מהכמות שהקבוצה הביאה לגמר האחרון בין הקבוצות בארנה, ב-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully