וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח: "המספרים של ברצלונה מרשימים". שואו: "מבחן גדול"

דריכות במנצ'סטר יונייטד לקראת הקרב המרתק בליגה האירופית (חמישי, 19:45, ספורט4). צ'אבי: "רשפורד אחד המסוכנים באירופה"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על לידס/ספורט1

ברצלונה תארח מחר (חמישי, 19:45, ספורט4) את מנצ'סטר יונייטד למשחק הראשון מבין שניים בשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית, בו תעפיל המנצחת לשמינית הגמר.

"הפרמיירליג ליגה מאוד אינטנסיבית, אבל גם לה ליגה חזקה מאוד, אז אין ממש הבדל בין הקבוצות", אמר אריק טן האח במסיבת העיתונאים. "כשמסתכלים על המספרים של ברצלונה, זה מרשים. הדבר הכי מיוחד זה אחוזי ההחזקה שלהם בכדור. כשיש לך את הכדור, היריב לא יכול לכבוש. לשתי הקבוצות הללו יש שאיפות להיות בליגת האלופות, ולהגיע רחוק. זה משחק שיכול מאוד לעזור לאחת משתי הקבוצות".

לוק שואו הוסיף: "זה משחק גדול וכולנו מחכים לו, זה מבחן גדול שיראה איפה שאנחנו נמצאים. אנחנו מוכנים לזה". על חשיבותו של קאסמירו אמר שחקן ההגנה: "זה ברור כמה חשוב הוא. לנו, שחקני ההגנה, הוא נותן תחושת ביטחון. אנחנו צוחקים עליו, שהוא אוהב לאבד כדי שיוכל לזכות בכדור בחזרה, אני שמח לקבל אותו בחזרה".

בצד השני, אמר צ'אבי לקראת המפגש המרתק: "אריק טן האח מאמן נהדר, היתה לו משימה גדולה ביונייטד ובינתיים הוא עומד בה. הקבוצה חזרה להיות מלהיבה. הוא משנה דברים בהתקפה, בהגנה, כולם עובדים היטב יחד". המאמן אף החמיא נקודתית למרכוס רשפורד, שהוזכר לא פעם כמועמד להצטרף לברצלונה, ואמר: "הוא אחד השחקנים הכי מסוכנים ביבשת כרגע. הוא מאוד מסוכן בהתקפות מתפרצות, נצטרך לשים אליו תשומת לב מיוחדת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully