וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרופר ולודוגורץ גברו על רפאלוב ואנדרלכט, טרבזונספור ניצחה וריגשה

המגן רשם 90 דקות ב-0:1 על הקשר הישראלי ומועדון הפאר הבלגי. הטורקים גברו בתוצאה זהה על באזל במשחק הראשון על אדמת המדינה מאז רעידת האדמה. נאתכו ופרטיזן ניצחו 0:1 את שריף טירספול

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 15.2/ספורט1

שלב הפלייאוף של הקונפרנס ליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם מספר לגיונרים שינסו לעשות את הצעד לכיוון שמינית גמר המפעל השלישי בחשיבותו. א.א.ק לרנקה ללא עומרי אלטמן גברה 0:1 על דניפרו, ליאור רפאלוב ואנדרלכט הפסידו בתוצאה זהה ללודוגורץ רזגארד של דני גרופר ופרטיזן בלגרד עם ביברס נאתכו רשמו 0:1 על שריף טירספול במולדובה.

במוקד המשחקים המוקדמים של הערב, טרבזונספור ניצחה במשחק הראשון שנערך על אדמת טורקיה מאז רעידת האדמה ופיורנטינה דרסה את בראגה.

התפאורה של אוהדי טרבזונספור אחרי רעידת האדמה. רויטרס
התפאורה של אוהדי טרבזונספור, ללא דגל ישראל/רויטרס

טרבזונספור - באזל 0:1

משחק הכדורגל הראשון שנערך על אדמת טורקיה היה מרגש במיוחד. טרבזונספור אירחה את באזל ונהנתה מתמיכה של עשרות אלפי טורקים ביציעים - לא רק אוהדי טרבזונספור, אלא גם אוהדי קבוצות אחרות במדינה הגיעו לתמוך. ביציעים הייתה תפאורה מרשימה במטרה להודות לכל צוותי הסיוע מרחבי העולם שהגיעו לעזור - דגל ישראל, בניגוד לכל שאר המדינות ששלחו סיוע, לא הופיע - ורגע השיא נרשם בדקה ה-65 כאשר ינס סטרוגר לארסן קבע 0:1, תוצאה שלא השתנתה עד לסיום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

התפאורה המרגשת של אוהדי טרבזונספור

לודגורץ רזגארד - אנדרלכט 0:1

הדרבי הישראלי בין דני גרופר, שרשם 90 דקות, וליאור רפאלוב, התחיל כאשר הקשר על הספסל של מועדון הפאר הבלגי. בדקה התשיעית איגור טיאגו העלה את הבולגרים ליתרון בנגיחה. בדקה ה-68 רפאלוב עלה מהספסל וניסה לסייע לקבוצתו להחזיר את אנדרלכט למשחק עם שוויון לקראת הגומלין, אך ההגנה של גרופר וחבריו עמדה היטב בפני ההתקפות של הבלגים והם יגיעו לגומלין בבלגיה עם יתרון חשוב.

שחקן לודוגורץ דני גרופר. רויטרס
ניצחון יוקרתי לאלופת בולגריה. גרופר/רויטרס

בראגה - פיורנטינה 4:0

אם יש קבוצה אחת שיכולה להיות רגועה לקראת הגומלין, זוהי פיורנטינה. הסגולים מפירנצה התארחו בפורטוגל והלמו במקומיים עם ארבעה שערים שאפשר לומר שכבר העלו אותם לשלב הבא. לוקה יוביץ' הבקיע פעמיים (45+1 ו-60), ארתור קבראל שהחליף אותו בדקה ה-75 הוסיף צמד משלו בדקות 79 ו-90 וזה נגמר ב-0:4 מול עשרה שחקני בראגה, אחרי שטורמנה הורחק באדום ישיר בדקה ה-55.

לוקה יוביץ', חלוץ פיורנטינה. רויטרס
הבקיע צמד וכך עשה גם המחליף שלו. יוביץ'/רויטרס

א.א.ק לרנקה - דניפרו 0:1

בכושר יוצא מן הכלל וללא עומרי אלטמן בסגל, מוליכת הליגה הקפריסאית התקשתה מול הקבוצה האוקראינית, וסבלה במשך 84 דקות עד שאנחל גרסיה כבש את שער הניצחון (85) בנגיחה לפינה הקרובה לאחר הרמה מוצלחת של גוסטבו. הקפריסאים יגיעו לגומלין בפולין, זאת בעקבות המלחמה באוקראינה, עם יתרון חשוב.

אנחל גרסיה א.א.ק לרנקה. רויטרס
הסתדרו ללא אלטמן. גרסיה/רויטרס

שריף טירספול - פרטיזן בלגרד 1:0

ביברס נאתכו פתח בהרכב של הסרבים וראה רגע לפני הירידה למחצית את ריקרדו גומס כובש (45) בבעיטה שפגעה בשחקן בתוך הרחבה של שריף בדרך ליתרון חשוב. בדקה ה-50, ולאחר התערבות ה-VAR, איגור וויאצ'יץ' השאיר את הקשר הישראלי וקבוצתו בעשרה שחקנים עד הסיום לאחר עבירה בוטה. זה הספיק לפרטיזן עם ניצחון חוץ קריטי במולדובה לקראת הגומלין בבלגרד.

ביברס נאתכו פרטיזן בלגרד. רויטרס
התאוששו מהתבוסה בליגה עם מקדמה לגומלין. נאתכו/רויטרס

משחקים נוספים:

קרבאח - גנט 0:1
לקרבאח: לאנדרו אנדרדה (78)

בודו גלימט - לך פוזנן 0:0

לאציו - קלוז' 0:1
ללאציו: צ'ירו אימובילה (45+4), פטריק (הורחק, 15).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully