וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "יש תחושה שאנחנו אמורים לזכות בקלות, זה לא המצב"

15.2.2023 / 18:30

המאמנים והקפטנים של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב דיברו לקראת גמר הגביע (ה', 20:45). דיברתולומאו: "כולם אצלנו מבינים כמה זה חשוב למועדון". דז'יקיץ': "אין צורך להסביר מהי מכבי, בארץ ובאירופה"

המאמנים והקפטנים של הפועל ירושלים ומכבי תל אביב קיימו הערב (רביעי) את מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע המדינה שייערך בארנה מחר (20:45), ובו ינסו הצהובים להניף בפעם ה-46 בהיסטוריה, בעוד האדומים יחפשו תואר שביעי במסגרת הזו.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש אמר בראשית דבריו: "בגביע כמו שכולם יודעים הכל יכול לקרות, תהיה חגיגה של כדורסל. אנחנו רוצים את זה ומוכנים לזה, מולנו עומדת קבוצה טובה. נבוא לנצח את זה ולהתרגש. לפעמים יש תחושה שמכבי אמורה לקחת את הגביע בקלות, אבל זה לא המצב, אנחנו משחקים מול יריבה טובה שמשחקת בבית".

קטש, שהוביל את ירושלים לשתי זכיות רצופות בגביע, נשאל על ההתרגשות לפגוש אותה בגמר כיריב: "אני מכיר פה היטב את האווירה, ההתרגשות לפני הגמר היא זהה לשני הגמרים שחוויתי עם ירושלים. באותה מידה אנחנו דרוכים. שתי הקבוצות מצפות לשחק יותר טוב מאשר בחצי הגמר, ויודעות שזה יצטרך לקרות כדי לזכות".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. ניב אהרונסון, מערכת וואלה
קטש מעולם לא הפסיד בגמר, עבור דז'יקיץ' זהו משחק ראשון על תואר בישראל/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

בנוגע לניסיון של שחקניו במשחקי הכרעה, הוסיף: "יש לנו המון שחקנים שהיו בסיטואציות כאלה, של גמרים ומעמדים גדולים. המטרה שלנו, לפחות מה שאני משתדל לעשות לפני משחקים גדולים, זה להוריד לחץ, כי אלה משחקים שמוכרעים בפעולות פשוטות. הקבוצה שתוציא לפועל יותר טוב מחר, יש לה סיכוי יותר גבוה לנצח".

הקפטן הצהוב, ג'ון דיברתולומאו, אמר: "כל השחקנים אצלנו מבינים כמה הגביע חשוב למועדון לאוהדים, ואיזה אתגר גדול זה לזכות בו. הגביע חשוב לי אישית, אבל אנחנו מתרכזים במטרות של הקבוצה. זה הופך ליותר מיוחד כשאתה הרבה זמן במכבי ונפלת בדרך כמה פעמים. אנחנו צריכים לשחק בעקביות ולהתרכז בדברים הקטנים. ירושלים קבוצה מאוד סולידית שמשחקת טוב ביחד".

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו עם שחקן הפועל ירושלים איתי שגב. ניב אהרונסון, מערכת וואלה
גביע 46 למכבי תל אביב, או שביעי להפועל ירושלים? שגב ודיברתולומאו/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

בצד הירושלמי, אלכסנדר דז'יקיץ' אמר: "הקבוצה לא צריכה לרצות אותי, אלא לעשות את העבודה. אני מצפה מהם לבוא עם מוטיבציה כשהם משחקים נגד מכבי, שאני לא צריך להסביר את המשמעות שלה במדינה הזו ובאירופה".

למאמן הסרבי הוסבר שהפועל ירושלים הפסידה בשני גמרי הגביע הביתיים שקיימה נגד מכבי תל אביב, אך הוא טען מנגד: "זה סגל שונה בשתי הקבוצות, מאמנים שונים, הכל שונה. המסורת נחמדה והכל, אבל זו לא בעיה או מקור למוטיבציה מבחינתנו. לא חושבים על זה בכלל. יש לנו בעיות גדולות יותר עם הסגל הנוכחי של מכבי".

הקפטן איתי שגב הוסיף: "זה משחק גדול, שמחים שזה בבית, נבוא לנצח. תהיה אווירה טובה, צריך לעשות את העבודה שלנו. אני שמח איפה שאני ומקווה שמחר נעשה את זה. אני מנסה להביא את מה שאני יודע לכל משחק ומקווה לעזור לקבוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully