וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות העימות עם העיתונאי: ניר ברקוביץ' הורחק משלושה משחקים

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 17:21

מאמן קרית שמונה היוצא אף הורחק משישה משחקים על תנאי ונקנס ב-5,000 שקל: "מתנצל, שתי דקות לפני כן פוטרתי ובאתי ברוח לא טובה"

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

ניר ברקוביץ' הורחק הערב (רביעי) משלושה משחקים בפועל ואף נקנס ב-5,000 שקל, בעקבות העימות עם העיתונאי איציק אהרונוביץ' לאחר ההפסד של קבוצתו לשעבר 2:0 מול עירוני קרית שמונה. "על מנת שישקול פעם נוספת טרם מעשה, האם עליו לחזור ולנהוג בצורה הפוגענית בה נהג, הנני גוזר על הנאשם עונש על תנאי של הרחקה בפועל משישה משחקים בכל הרשעה חוזרת בעבירה של התנהגות בלתי הולמת, לטובתו בלבד של הנאשם ועל מנת שישקול כאמור בכובד ראש, ועוד טרם מעשה, כיצד עליו לנהוג באירוע זהה או דומה בעתיד", כתב הדיין נעם ליובין.

ברקוביץ' אמר בבית הדין של ההתאחדות: "אני מתנצל על הדברים, זה לא היה צריך לקרות. שתי דקות לפני מסיבת העיתונאים קיבלתי הודעה מאיזי שרצקי שהוא מפטר אותי ובאתי למסיבת העיתונאים ברוח לא טובה ובשעת כעס נאמרו הדברים, ואני מתנצל עליהם. זה הפתיע אותי. יש לנו היסטוריה לי ולו. הבן אדם ליכלך עלי כבר קודם לכן".

מאמן עירוני קרית שמונה ניר ברקוביץ'. מאור אלקסלסי
העונש הגיע. ניר ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

כזכור, במסיבת העיתונאים שאחרי ההפסד המאמן היה עצבני ואף אמר לאיציק אהרונוביץ: "אני לא עצבני על המסע"ת, אני עצבני על זה עם הכובע".

"סע סע מפה אתה, סע יאפס. גם על ברק בכר אתה מלכלך. ברק בכר עשה תיקו ואתה מלכלך עליו, תתבייש לך. מה אתה קשור לכדורגל?", המשיך ואמר המאמן המפוטר לעברו של הפרשן, שהשיב: "תתבייש לך, חתיכת אפס שכמוך. אל תתקרב לפה יותר, לך הביתה. אני יכול להיות אבא שלך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully