וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות איש ברזל: נפתחה ההרשמה לאיירון מן 2023

התחרות המאתגרת בעולם מגיעה בפעם השנייה לישראל ותיערך ב- 03 בנובמבר בטבריה. המסלול המהיר יביא לכמות שיא של משתתפי פרו עולמיים שינסו לשבור את שיא התחרות 07:42 שקבע אשתקד אלוף העולם פטריק לנגה

איירון מן 2022. גלעד קוולרצ'יק,
איירון מן 2022/גלעד קוולרצ'יק

לאור ההצלחה האדירה בשנה שעברה, קבוצת קומטק וקרן סילבן אדמס בשיתוף משרד התרבות והספורט, משרד התיירות, איגוד הטריאתלון ועיריית טבריה מודיעים כי תחרות הטריאתלון "IRONMAN- ISRAEL MIDDLE EAST CHAMPIONSHIP" תתקיים ב-3 בנובמבר 2022 בטבריה. מדובר בתחרות אזורית שהתקיימה בשנה שעברה בפעם הראשונה אי פעם, אחת מתוך חמש ברחבי העולם. לאור שיתופי פעולה של סילבן אדמס וקבוצת קומטק עם מתחרים מאיחוד האמירויות, בחריין, מרוקו הם צפויים לקחת חלק באליפות גם השנה.

קבוצת קומטק בשותפות עם קרן סילבן אדמס, העומדים מאחורי הבאת אירועי הספורט הגדולים לישראל, משחקי הכדורגל- הסופר קאפ הצרפתי וארגנטינה - אורוגואי, טורניר המאסטרס ג'ודו, היורובסקט, ועוד אירועים רבים יוזמת ומפיקה את התחרות בארץ. תחרות "IRONMAN" נחשבת לתחרות הטריאתלון היוקרתית ביותר שניתן לזכות בה, היא מורכבת משלושה חלקים: שחייה, רכיבת אופניים וריצה. התחרות מאתגרת את קצה היכולת האנושית, פיזית ומנטלית.

להרשמה לתחרות לחצו כאן.

במסגרת אירוע IRONMAN בטבריה יתקיימו שני מירוצים

  • מירוץ IRONMAN מלא שתכלול 3.8 ק"מ שחיה במי הכנרת, 180 ק"מ רכיבת אופניים ו-42.2 ק"מ ריצת מרתון.
  • מירוץ IRONMAN 70.3 שתכלול 1.8 ק"מ שחיה במי הכנרת, 90 ק"מ רכיבת אופניים ו-21.1 ריצה.

"חשיבות אזורית בינלאומית"

סילבן אדמס, נשיא כבוד של IRONMAN Israel Middle East Championship: "הצלחת המירוץ בשנה שעברה הביאה אלפי מתחרים מכל העולם, בניהם ממרוקו, בחריין ואיחוד האמירויות לישראל, הגעתם מדגישה את הפירות של הסכמי אברהם. אנחנו מאמינים שהשנה יגיעו מספר שיא של משתתפים שייהנו מנופיה המרהיבים של ישראל ויהפכו לשגרירים של ישראל"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך על פתיחת ההרשמה: "אני מברך על פתיחת טריאתלון אליפות המזרח התיכון - IRONMAN. לאור הצלחת התחרות בשנה שעברה, אני שמח לתמוך בתחרות גם השנה ולהפכה למסורת בעלת חשיבות אזורית ובינלאומית. התחרות צפויה למשוך אליה אלפי אתלטים מכל רחבי הארץ והעולם, ביניהם ספורטאים מאיחוד האמירויות, בחריין ומרוקו, ותעניק לכל המשתתפים הזדמנות למפגש מלכד ומחבר בין תרבויות, דתות ועמים, ובייחוד כאשר היא מתקיימת על רקע נופיה המרהיבים של טבריה והכנרת"

ראש עיריית טבריה בפועל בועז יוסף: "העיר טבריה מוכיחה פעם אחר פעם שאין ראויה ממנה להיות עיר ספורט בינלאומית המארחת בהצלחה רבה תחרויות ברמה הגבוהה ביותר בהן נוטלים חלק אלפי ספורטאים מהארץ ומהעולם. טבריה היא עיר תיירות בינלאומית הקדושה לשלוש דתות וכולי תקווה שבIRONMAN אליפות המזרח התיכון נראה בשנה הזו יותר ספורטאים מהמפרץ וממדינות ערב הנוספות. אנחנו ערוכים לקבל את כולם בידיים רחבות ובלב חפץ ואני קורא לכולם רוצו להירשם - זה רק החימום"/

  • עוד באותו נושא:
  • איירון מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully