וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלחמה באוקראינה, הפציעה והקאמבק: מנור סולומון בריאיון מקיף

אחרי שכבש שער בכורה בפרמיירליג, שחקן פולהאם התראיין ל"אתלטיק": "עברתי את השנה הכי קשה בחיים שלי. יש לי חברים מאוקראינה שאיבדו את הבית". וגם: האם הוא ייאלץ לחזור לשחטאר בקיץ?

מנור סולומון לאחר שער הבכורה בפולהאם/ספורט1

מנור סולומון בעננים: שחקנה של פולהאם חווה תקופה מתסכלת מאוד של פציעה וראה מבחוץ את הקבוצה שלו משחקת מול האריות של הפרמיירליג ועושה חיל. אלא שסולומון חזר לעניינים. הוא פתח במשחקי הגביע ובמחזור האחרון כבש את שער הבכורה שלו ב-0:2 על נוטינגהאם פורסט בקרייבן קוטג'.

"זו הרגשה מדהימה, במיוחד אחרי כל מה שעברתי", פרק סולומון בריאיון ל"אתלטיק", חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן. להבקיע שער בפרמיירליג". כידוע, סולומון עבר לפולהאם משחטאר דונייצק, שם הוא כיכב עם שערים בלתי נשכחים בליגת האלופות. אלא שהמלחמה שפרצה עם רוסיה אילצה אותו לעזוב.

מנור סולומון פולהאם חוגג. רויטרס
כמה הוא חיכה לרגע הזה. סולומון אחרי שער הבכורה/רויטרס

"השנה שעברה היתה השנה הכי קשה בחיים שלי", שיתף סולומון, "זה התחיל עם המלחמה באוקראינה. חתמתי בפולהאם. רציתי לשחק בפרמיירליג הרבה מאוד זמן ולפתע אחרי המשחק הראשון חוויתי את הפציעה הקשה בקריירה שלי. החודשים האחרונים היו קשים מאוד. רציתי כל כך להיות חלק מהקבוצה הנפלאה הזו, אבל ידעתי שהזמן שלי יגיע".

כמעט שנה לאחור, סולומון בן ה-23 עוד שמע את הטילים בקייב. הוא נמלט לגבול עם פולין וחיכה 10 שעות לפני שאספו אותו בחזרה לישראל. "לקח לי זמן להתגבר על זה", אמר סולומון, "לא בגללי. אלא בגלל החברים שלי שם. כל האנשים שסבלו שם. חזרתי לישראלי ובשבילי זה לא היה כל כך קשה כמו שלהם קשה. הרבה מהחברים שלי - אוקראינים, ישראלים - איבדו את הבתים שלהם באוקראינה. אני עדיין בקשר עם כמה מהם וחלקם משחקים בפולין ובלבוב שבמערב אוקראינה".

עוד בוואלה!

סולומון כבש לראשונה, פרננדס עם בישול בכורה: שערי המחזור בפרמיירליג

לכתבה המלאה
מנור סולומון, שחטאר דונייצק נגד נאצ'ו פרננדס, ריאל מדריד. Diego Souto/Quality Sport Images, GettyImages
"הרבה חברים שלי איבדו את הבית שלהם". מנור במדי שחטאר נגד ריאל מדריד/GettyImages, Diego Souto/Quality Sport Images

אבל מה יהיה לגבי עתידו של סולומון? כפי שזה עומד כרגע, סולומון אמור לחזור לשחטאר אחרי שתקופת ההשאלה שלו תסתיים. אם פולהאם תרצה להשאיר אותו היא תצטרך להגיע לסיכום עם שחטאר, כאשר על פי הדיווחים יש קבוצות נוספות שמעוניינות בסולומון, שמאושר בלונדון כרגע.

"אני אוהב את פולהאם, אוהב את האזור וגר 10 דקות מהמגרש", הוא אמר, "אני אוהב את האוהדים. לפני שהגעתי לכאן כולם אמרו לי שזה מרגיש כמו בית מהרגע הראשון והרגשתי את זה. אני שוב נהנה מכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully