וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתירת מכבי ת"א שוב נדחתה: שערים 10-11 ייפתחו לנשים וילדים בלבד נגד ב"ש

עודכן לאחרונה: 15.2.2023 / 10:13

הצהובים קיוו לדחות את העונש שקיבלו בעקבות אירועי הדרבי כדי שיחול במשחק נגד הפועל ירושלים. אלא שנשיאות בית הדין העליון דחתה את הבקשה הזו אחרי שסירבה לבקשה דומה להקדמת העונש למשחק נגד סכנין

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל דחתה היום (רביעי) את העתירה של מכבי תל אביב לדחות את סגירת שערים 10-11 למנויים למשחק מול הפועל ירושלים והמשמעות: שני השערים יהיו פתוחים ביום שני מול הפועל באר שבע רק לנשים וילדים עד גיל 10.

כזכור, בית הדין השית עונש של סגירת 10-11 למנויים אחרי אירועי האבוקות בדרבי האחרון. מכבי תל אביב ביקשה בעתירה שלשום שהעונש יעבור למשחק מול הפועל ירושלים בתחילת החודש הבא מאחר שאין לה אפשרות להעביר את אוהדיה לשערים אחרים, כפי שזכתה לעשות הפועל תל אביב שנענשה אף היא במקביל. לפני כן הצהובים גם ניסו להקדים את העונש כדי שהוא יחול על משחק הבית נגד סכנין ולא על קרב הצמרת הגדול, אך גם במקרה הזה פנייתם נדחתה.

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שער 11 יהיה סגור עבור רובם. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במועדון ינסו כעת להביא כמה שיותר נשים וילדים עד גיל 10 למשחק ביום שני, אבל בספק אם הקבוצה תצליח בכך שכן מדובר במשחק בשעה מאוחרת, כשלמחרת בית ספר וההערכה היא שרוב המושבים בשערים יישארו מיותמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully