וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראנקה בחר לשתוק: "זו כרגע הבעיה האחרונה שלנו"

15.2.2023 / 10:00

במכבי תל אביב הופתעו: בניגוד למילים החריפות שהטיח אחרי התיקו מול סכנין, המאמן עדיין לא שוחח עם השחקנים על ההפסד בנתניה. במועדון רוצים להמשיך להדהד את המסר של זהבי: "הפסד כזה יכול לקרות. אנחנו לא בשיאנו, אבל שום דבר עוד לא גמור"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

ביום שאחרי ההפסד למכבי נתניה, בחר אייטור קראנקה לא לדבר עם השחקנים. היום (רביעי) על פי המתוכנן, הם ביום חופשי, אבל אתמול כשהגיעו בבוקר חלקם הופתעו מכך שהבאסקי בחר לא להתייחס למשחק שלשום. קראנקה אמר כמה מילים לשחקנים בחדר ההלבשה בנתניה ובמועדון מעריכים שיערוך אסיפה משמעותית עם הרבה קטעי וידאו מחר או באחד האימונים של סוף השבוע. "כשאייטור אמר מילים חריפות אחרי התיקו מול סכנין בחדר ההלבשה בבלומפילד, התקשורת בחרה לבקר אותו שהוא לא לוקח אחריות וכאילו מפיל את התיק על השחקנים. עכשיו בטח ישאלו למה הוא עוד לא עשה אסיפה. זו כרגע הבעיה האחרונה שלנו", אמרו הבוקר במכבי תל אביב.

גורם אחר במועדון הסביר שבאימון שלמחרת משחק, הסגל מתחלק לשתי קבוצות כאשר אלה ששיחקו עושים אימון קל ואלה שלא שיחקו עושים אימון מלא והרבה פעמים שחקנים לא נמצאים את אותו הזמן בקרית שלום, כך שזה בכלל לא ישים לקיים אסיפה מקצועית משמעותית.

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים מחכים למוצא פיו. קראנקה/ברני ארדוב

כך או אחרת, המוטיב שחוזר הבוקר במכבי תל אביב הוא שצריך לייצב את הקבוצה ולהחזיר אותה לנצח. הדברים שפרסם אתמול ערן זהבי בחשבון האינסטגרם שלו הם המסר שרוצים במועדון להעביר גם לשחקנים וגם לאוהדים. "הפסדנו לקבוצה טובה וחזקה בבית שלה. זה יכול לקרות גם אם היינו טובים יותר. נכון שזה מצטרף לשתי תוצאות תיקו שעשינו קודם וברור שזו לא תקופת השיא שלנו העונה, אבל שום דבר עוד לא גמור לעונה הזו ואין משהו אחר מלבד להיות מרוכזים ולחפש את הניצחון דווקא מול הפועל באר שבע", אומרים הבוקר בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully