וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רווח של 9 מיליון יורו: מילאן שברה שיא איטלקי, ו"נדלקה מהקהל"

הטירוף בסן סירו עזר לרוסונרי להשיג מקדמה עם 0:1 על טוטנהאם, טונאלי התגאה: "ידענו בדיוק מה הם עומדים לעשות בכל רגע נתון". הפרשנים באנגליה מבינים: חוץ מקיין, טוטנהאם פשוט לא מספיק טובה

שערי המחזור ה-23 בפרמיירליג/ספורט1

מילאן וטוטנהאם הגיעו למפגש הראשון ביניהן בשמינית גמר ליגת האלופות כשכל אחת נמצאת בעיצומו של רגע מאוד עגום עבורה בעונת 2022/23. בסוף השבוע מילאן ניצחה לראשונה אחרי שמונה משחקים בכל המסגרות, טוטנהאם כבר שכחה שגברה על מנצ'סטר סיטי ובשבת ספגה השפלה נוספת בדמות רביעייה מלסטר. הערב (שלישי) בסן סירו הן סיפקו הוכחה נוספת לך שהיו מי שכינו את המפגש ביניהן כ"קרב המאכזבות של 2023".

מילאן ניצחה 0:1 משער מהיר של ברהים דיאס, שהכריע את ההתמודדות כבר בדקה השביעית, ובכך השיגה מקדמה לגומלין בלונדון בעוד שלושה שבועות, אולי בדרך לרבע גמר ראשון שלה מאז 2012 - נזכיר כי זו גם השתתפות ראשונה של מילאן בשלב הנוקאאוט בליגת האלופות לראשונה מאז 2014.

באשר לכובש, דיאס בן ה-23 הפך לכובש הכי צעיר של מילאן בשלב נוקאאוט בליגת האלופות מאז קאקה שכבש נגד דפורטיבו לה קורוניה במרץ 2004 בגיל 21. שערו של דיאס בחלוף שש דקות ו-24 שניות הוא גם המהיר ביותר של מילאן בנוקאאוט מאז רונאלדיניו נגד מנצ'סטר יונייטד בפבואר 2010 אחרי שתי דקות ו-11 שניות.

ברהים דיאס, שחקן מילאן. Catherine Ivill, GettyImages
שער מהיר ויקר. ברהים דיאס/GettyImages, Catherine Ivill

מילאן הוכתרה לאלופת אירופה שבע פעמים, רק ריאל מדריד שהניפה את הגביע 14 פעמים זכתה יותר ממנה, ומאמנה סטפנו פיולי אמר בסיום: "ידענו שצפוי קרב קשה, שזו תהיה מלחמה, אבל בסך הכל הצגנו יכולת טובה וברור לנו כבר כמה קשה יהיה הגומלין. אני מרוצה, במיוחד כי שמחתי מאוד לראות שעשינו דברים שעבדנו עליהם במהלך השבוע באימונים. היינו יכולים להבקיע עוד שער או שניים, אבל זו בסך הכל הופעה שתעזור לביטחון שלנו אחרי חודש מאוד קשה שעברנו".

כובש שער הניצחון בראהים דיאס התלהב מהאווירה המחשמלת בסן סירו, שהתמלא ב-74,320 צופים - שיא כל הזמנים במשחק באיטליה (אגב, על פי הדיווחים באיטליה, מילאן עשתה רווח של למעלה מ-9 מיליון יורו ממכירת כרטיסים בלבד - עוד שיא איטלקי). "כולנו גרמו לסן סירו להידלק - השחקנים, האוהדים, כולם. זה היה ערב מחשמל", אמר דיאס, והבהיר: "אנחנו צריכים לשחק עם אותה רוח לחימה בכל משחק. היו לנו משברים העונה, היו גם תקופות טובות, אבל אנחנו קבוצה טובה מאוד, והאוהדים עוד יותר טובים".

הקשר סנדרו טונאלי התגאה: "ידענו שהארי קיין הוא האיש המרכזי שצריך להתמודד איתו בכל מהלך של טוטנהאם. הצלחנו לחסום אותו וללחוץ על השחקנים האחרים שלהם. היינו מוכנים בצורה מושלמת לכל מהלך שלהם, התכוננו לזה באימונים. הייתה תחושה שאנחנו יודעים בדיוק מה הם הולכים לעשות בכל רגע נתון".

עבור מילאן זהו גם ניצחון ראשון על טוטנהאם, אחרי שהודחה על ידה מליגת האלופות גם בשמינית גמר ליגת האלופות בפברואר 2011 והפסידה לה פעמיים בטורנירי הידידות "אאודי קאפ" ו"גביע האלופות". זהו גם ניצחון ראשון של מילאן על יריבה אנגלית מאז ה-0:4 על ארסנל בשמינית הגמר ב-2012, כאמור העונה האחרונה בה הגיעה לשלב שמונה האחרונות במפעל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארי קיין, חלוץ טוטנהאם. רויטרס
התרנגולים ינסו לתקן בגומלין בלונדון בעוד שלושה שבועות/רויטרס

בתקשורת האנגלית התאכזבו פעם נוספת מטוטנהאם, אבל מצאו צד חיובי בכך שמדובר בהפסד מינימלי. "טוטנהאם נמצאת בשפל והפסידה, אבל לא הודחה מליגת האלופות", נכתב ב"דיילי מייל" שמעריך שלטוטנהאם עדיין סיכוי משמעותי להעפיל בתום הגומלין, על אף משחק נוסף שבו התקשתה לאיים על שער היריבה, למעשה רשמה רק שלושה איומים למסגרת וכולם היו מחוץ לרחבה. הארי קיין בעט לשער רק פעם אחת הערב, אבל לא מצא את המסגרת.

לטענת חלוץ העבר פטר קראוץ', הבעיה הגדולה של טוטנהאם היא פשוט "הסגל לא מספיק טוב. אוהדי טוטנהאם לא מרוצים מהמתרחש במועדון ואפשר להבין את זה, הכל שם משתנה כל כך מהר. עם כל הכבוד לטוטנהאם, יש יותר מדי בעיות בסגל, הוא לא מספיק עמוק וטוב".

המאמן אנטוניו קונטה, שביקר השבוע את שחקניו על כך שלא עומדים בציפיות ובלחץ, טען: "קודם כל, אני מרוצה מהיכולת של סקיפ וסאר. זה לא פשוט לשחק בשלב כזה באצטדיון כמו סן סירו, וההופעה שלהם מרגיעה אותי לעתיד. אני יודע שיש אפשרות שנסיים את העונה גם עם שלושה קשרים בלבד, אבל אלו שחקנים שאני סומך עליהם במאת האחוזים. מילאן זו קבוצה שאם אתה נותן לה שטחים היא הורגת אותך, אבל צריך לזכור שזה רק המשחק הראשון ואני יודע שבבית שלנו אנחנו יכולים ביחד עם הקהל לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully