וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן הופתע מהמערך של פ.ס.ז'. דייויס סוף סוף קיבל חולצה ממסי

מאמן באיירן מינכן אחרי הניצחון: "קצת הופתענו, כי החזקנו בכדור כל כך הרבה ופריז הלכה כל כך לאחור". סליהמידז'יץ' הבהיר בסיום: "למרות השמועות, מעמדו יציב". קומאן סגר מעגל, דייויס קיבל את מבוקשו שמונה שנים אחרי הייבוש מהפרעוש

שמינית הגמר - משחק ראשוןהסתיים14/02/2023
פריז סן ז'רמן
    0
    • (53) קומאן
    באיירן מינכן

    באיירן מינכן נתנה הצהרה: אף פעם אי אפשר לזלז בנו. אולי האלופה הגרמנית לא מציגה העונה יכולת שיא, אבל ברגע האמת באיירן הראתה כמה היא חזקה, כשגברה 0:1 על פריז סן ז'רמן במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. באיירן לחצה, שיבשה את תוכנית המשחק של גאלטייה, השתלטה על המשחק והגיעה להזדמנויות, ובסופו של דבר ניצחה די בצדק.

    קינגסלי קומאן כבש את שער הניצחון מול האקסית, בדיוק כמו בגמר 2020, וקבע 0:1 מתוק לבאיירן. פ.ס.ז' לא הצליחה להבקיע רק פעמיים ב-33 משחקיה הביתיים האחרונים בליגת האלופות - שניהם היו נגד באיירן מינכן.

    שחקני באיירן מינכן מקיפים את ליאונל מסי, כוכב פריז סן ז'רמן. רויטרס
    אתה מוקף. מסי/רויטרס

    קומאן, שנבחר לשחקן המצטיין של המשחק, אמר בסיום: "להבקיע כאן בפארק דה פרינס היה חלום ילדות שלי. זה היה רגע מיוחד. זה המועדון שבו גדלתי, העיר שבה נולדתי, כך שלא רציתי לחגוג כאן, לעיני האוהדים האלה". קומאן הוחלף וסיפר: "קיבלתי מכה בקרסול והיו לי כאבים ברגל, אבל אני חושב שזה רק משהו של כמה ימים".

    יאן סומר, שסיפק הצלה נהדרת עם הפרצוף (!), אמר בסיום: המשחק היה בשליטתנו במחצית הראשונה, אבל הם לחצו עלינו יותר אחרי ההפסקה. עשינו צעד קטן שקירב אותנו מעט לרבע הגמר, אבל ברור שהגומלין לא יהיה טיול".

    קיליאן אמבפה המאוכזב אחרי ההפסד של פריז סן ז'רמן מול באיירן מינכן. Alex Grimm, GettyImages
    שחקן מכריע. אמבפה/GettyImages, Alex Grimm

    המאמן יוליאן נאגלסמן אמר: "שיחקנו טוב מאוד ב-25 הדקות הראשונות ושלטנו היטב. למרות זאת, יכולנו להיות מסוכנים יותר וללכת יותר על השער. הייתה תחושה שקצת הופתענו, כי החזקנו בכדור כל כך הרבה ופריז הלכה לאחור. ידעתי שהם מתגוננים ועומדים מאחור, אבל זה היה קצת מפתיע, כל כך מאחור בלי אפשרות לזכות בכדור".

    מאמן באיירן החמיא לקיליאן אמבפה: "ברור שהוא שחקן שיכול לשנות את מהלך המשחק. ראינו את זה עם כניסתו. למרות שהשער שלו נפסל, כשהוא עלה האווירה השתנתה - גם באצטדיון וגם עבור השחקנים על המגרש". עם זאת, לטענתו, "כשהם ינסו לתקוף בגומלין, יהיו לנו רעיונות טובים כיצד להגיב בהתקפות משלנו".

    המנהל הספורטיבי חסן סליהמידז'יץ' ניצל את הניצחון החשוב כדי להבהיר: מעמדו של יוליאן נאגלסמן יציב ובטוח. "יש כל מיני רעשים חיצוניים, יותר מדי אנשים מפקפקים במאמן שלנו, אבל אין באמת סיבה לכך. התחלנו את השנה עם שלוש תוצאות תיקו, אבל מאז אנחנו לאט לאט חוזרים לקצב שלנו".

    מי שיצא שמח במיוחד מהניצחון הוא אלפונסו דייויס, שאחרי שמונה שנים של המתנה סוף סוף קיבל את מבוקשו: חולצה של ליאו מסי. הקנדי ביקש את החולצה מהפרעוש אחרי ה-2:8 המפורסם של באיירן על ברצלונה ב-2015, אבל סיפר שבזמנו מסי התעלם ממנו. "ביקשתי את החולצה, אבל הוא היה קצת עצבני. אני מקווה שאשיג את החולצה שלו בפעם הבאה". הערב זה הגיע, ודייויס מיהר למסי אחרי המשחק, וקיבל את החולצה.

    בתוך כך, באיירן עוסקת גם בעונה הבאה. על פי ה"בילד", הבווארים הגיעו לסיכום בעל פה עם אריק-מקסים שופו מוטינג על הארכת חוזה. עדיין לא ברור האם החוזה יהיה לעונה אחת או לשתי עונות, אבל בכל מקרה נציגיו דורשים משכורת שנתית של למעלה מ-10 מיליון יורו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: מייקל אוליבר (אנגליה)
    אצטדיון: פארק דה פראנס, פריז

    משחקי יום רביעי בליגת האלופות:

    קלאב ברוז' - בנפיקה

    דורטמונד - צ'לסי

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully