וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוז' תנסה להפתיע את בנפיקה, שחולמת להגיע לפחות לחצי הגמר

הבלגים הדהימו בשלב הבתים בליגת האלופות, אבל מאז נפרדו מהמאמן וניצחו משחק אחד בלבד משבעת האחרונים בליגה. הפורטוגלים מפנטזים ומצפים לעשות צעד משמעותי לשלב 8 האחרונות (רביעי, 22:00)

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 14.2/ספורט1

קלאב ברוז' הדהימה את אירופה כולה במהלך שלב הבתים בליגת האלופות כאשר סיימה במקום השני ועלתה יחד עם פורטו לשמינית הגמר על חשבון לברקוזן ובעיקר אתלטיקו מדריד שסיימה אחרונה, אבל האם היא תצליח להדיח גם את בנפיקה החזקה שסיימה בראש בית עם פריז סן ז'רמן, יובנטוס וגם מכבי חיפה?

בשלב הבתים קלאב ברוז' הדהימה תחת המאמן קארל הופקנס, אבל הוא פוטר מתפקידו בסוף דצמבר בעקבות התוצאות הרעות בליגה הבלגית ומי שיאמן לראשונה בליגת האלופות כעת יהיה סקוט פארקר האנגלי - אלא שגם בשבעת משחקי הליגה בהדרכת פארקר ניצחה הקבוצה רק פעם אחת.

שחקני בנפיקה חוגגים. מאור אלקסלסי
בנפיקה חוגגת בחיפה. חולמת על חצי הגמר/מאור אלקסלסי

בעוד עבור קלאב ברוז' זו השתתפות היסטורית בשלב הנוקאאוט באלופות, עבור בנפיקה זו פעם רביעית שהיא משתתפות בשלב הנוקאאוט ב-11 השנים האחרונות, רק בעונה שעברה נעצרה ברבע הגמר על ידי ליברפול. בליגה הפורטוגלית הקבוצה ניצחה קבוצתו של רוג'ר שמידט את כל ארבעת משחקיה האחרונים מבלי לספוג, אבל בגביע הופתעה ביום חמישי כאשר הודחה בפנדלים בידי בראגה.

יש לציין שבנפיקה לרוב לא מתקשה מול יריבות בלגיות - היא ניצחה תשעה מפגשים וסיימה בארבע תוצאות תיקו ב-14 המשחקים האחרונים מולן. אם יש מישהו בברוז' שיכול להפתיע את הפורטוגלים ולמנוע מהם את החלום להגיע העונה לפחות לחצי הגמר לראשונה בהיסטוריית המועדון, לטענת "רקורד" זוהי בהחלט מטרה שהציבו המאמן והשחקנים, זהו הקפטן והפליימייקר האנס ונאקן והחלוצים פראן יוטגלה וטייז'ון ביוקנן שהתאוששו מפציעות קלות. בנפיקה כמובן מתייצבת ללא אנסו פרננדס שנמכר לצ'לסי, אבל בינואר הצטרף אליה גונסאלו גדש, שלמעשה חזר בהשאלה למועדון נעוריו וצפוי לפתוח.

הרכבים משוערים

קלאב ברוז': סימון מיניולה, קלינטון מאטה, ג'ק הנדרי, ברנדון מכלה, ביורן מייאר, רפאל אוניידיקה, מאטס ריטס, האנק ונאקן, טייז'ון ביוקנן, רומן יארמצ'ו, נואה לאנג.

בנפיקה: אודיסאס ולחודימוס, אלכסנדר בה, אנטוניו סילבה, ניקולאס אוטמנדי, אלכס גרימאלדו, פלורנטינו, צ'יקיניו, דויד נרס, ז'ואאו מריו, גונסאלו גדש, פרדריק אורסנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully