וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקנה את עולמו? בן ה-16 שצפוי לפתוח בפ.ס.ז' ולעשות היסטוריה

ווארן זאיר - אמרי, יליד מרץ 2006, שבר כבר לא מעט שיאי מועדון, כולל מול מכבי חיפה. הקשר שיחגוג 17 בגומלין נגד באיירן מינכן ישבור הערב שיא מרשים ויוכל לקבוע היסטוריה מדהימה

קיליאן אמבפה באימון פריז סן ז'רמן/רויטרס

המפגש הנוצץ הערב (שלישי, 22:00) בשמינית גמר ליגת האלופות בין פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן צפוי להיכנס להיסטוריה כבר עם שריקת הפתיחה. לפי כל ההערכות בצרפת, כריסטוף גאלטייה אמור לתת את המקום בהרכב לווארן זאיר - אמרי, קשר שעוד לא חגג יום הולדת 17 וכבר הספיק לשבור לא מעט שיאים. במידה שיעלה היום, גם אם כמחליף, הוא יהפוך לשחקן הצעיר ביותר שמופיע בשלב נוקאאוט של ליגת האלופות, ואם יכבוש הוא יהפוך למבקיע הצעיר בתולדות המפעל.

הצרפתי הצעיר נולד בפרברי פריז ב-8 במרץ 2006 והשתלב באקדמיה של סן ז'רמן כבר בגיל 8. מאז ומתמיד הוא שיחק עם בקבוצות לגילאים מבוגרים ממנו, ובעונה שעברה מאוריסיו פוצ'טינו אף זימן אותו להתאמן עם הקבוצה הבוגרת לצד הכוכבים הגדולים בעולם - קיליאן אמבפה, ליאונל מסי וניימאר. השנה, גאלטייה הלך צעד קדימה והעניק לו את הופעת הבכורה. זאיר - אמרי הפך באוגוסט האחרון לשחקן הכי צעיר בהיסטוריה של פ.ס.ז', ובהמשך העונה גם לצעיר בתולדותיה באלופות כשעלה מהספסל ב-2:7 על מכבי חיפה.

דיווח: אם תודח מול באיירן, פ.ס.ז' תפטר את גאלטייה ותפנה לזידאן
אמבפה יתחיל על הספסל, ראמוס: "כולם צריכים לשים את האגו בצד"
קינג בפארק הנסיכים: קינגסלי קומאן חוזר לפריז במטרה לנצח את האקסית

ווארן זאיר-אמרי, שחקן פריז סן ז'רמן. VALERY HACHE/AFP, GettyImages
יעשה היסטוריה גם הערב? זאיר - אמרי/GettyImages, VALERY HACHE/AFP

זאיר - אמרי הספיק לערוך עד כה 11 הופעות בליגה הצרפתית ובשבועיים האחרונים הבקיע את שני השערים הראשונים שלו בבוגרים. תחילה כבש המחליף בתוספת הזמן את השער השלישי ב-1:3 על מונפלייה והפך למבקיע הצעיר בתולדות המועדון. בשבת האחרונה הוא הוסיף את שערו השני, אך זה לא מנע מפ.ס.ז' נטולת אמבפה ומסי להפסיד 3:1 במונאקו. אם באיירן בכל זאת מחפשת סיבה להיות אופטימית, אז היא תגלה בשני המשחקים בליגה שבהם פתח נער הפלא - פ.ס.ז' הפסידה.

כאמור, אם השחקן הצעיר יקבל את הצ'אנס של חייו מגאלטייה, הוא יהפוך לראשון אי פעם שמופיע בשלב הנוקאאוט של ליגת האלופות לפני גיל 17. הצרפתי שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-17 ישבור את השיא של בן ארצו, ראיאן שרקי, ששותף במדי ליון נגד באיירן מינכן בחצי הגמר ב-2020 בגיל 17 ויומיים. מי שישים לב היטב לזאיר - אמרי גם כן הוא אנסו פאטי, שמחזיק בשיא הכובש הצעיר בתולדות המפעל כשהבקיע בגיל 17 ו-40 ימים. ומה אם זאיר - אמרי הוא לא יכבוש היום? הוא יוכל לשבור את השיא גם בגומלין באליאנץ ארנה, שייערך בדיוק ביום שבו יחגוג את יום הולדתו ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully