וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוס וקורטואה ייעדרו מול אלצ'ה, אנצ'לוטי: "בנזמה צריך לפרוש כאן"

האלופה תקווה שלא למעוד גם מול נועלת הטבלה, לה מעולם לא הפסידה (רביעי, 22:00). המאמן טוען כי "מצב הרוח טוב" ומכחיש את השמועות על נבחרת ברזיל: "יש לי חוזה עד 2024"

תקציר: ריאל מדריד - אל הילאל 3:5/ספורט1

אחרי שזכתה באליפות העולם למועדונים, תשוב מחר (רביעי, 22:00) ריאל מדריד לליגה הספרדית ותארח את אלצ'ה, בניסיון לצמק את הפער מברצלונה המוליכה לשמונה נקודות. הבלאנקוס המשיכו את העונה המאכזבת שלהם במסגרת הליגה עם הפסד מפתיע של 1:0 למאיורקה במחזור הקודם, ולכולם ברור שמעידה גם מול נועלת הטבלה תהיה בלתי נסלחת.

אלצ'ה קטעה רצף של שבעה משחקים ללא ניצחון ליגה עם 1:3 על ויאריאל בשבוע שעבר, אך מחר היא מגיעה כאנדרדוגית ברורה, מול קבוצה שמעולם לא ניצחה.

טיבו קורטואה וטוני קרוס הפצועים ייעדרו מהמשחק מחר, כמו גם ויניסיוס המוצהב. לוקאס ואסקס ואדר מיליטאו יהיו כשירים.

קארים בנזמה לצד קרלו אנצ'לוטי ריאל מדריד. רויטרס
הרבה כבוד הדדי. אנצ'לוטי ובנזמה/רויטרס

"מצב הרוח טוב, אנחנו מאושרים לשחק שוב מול האוהדים שלנו", אמר קרלו אנצ'לוטי לקראת המפגש. "ברצלונה נהדרת העונה, אבל אני לא רוצה להשוות אותנו לאף קבוצה. השחקנים פה מקצוענים ואנחנו נילחם בכל משחק".

על השמועות לגבי צירופו של דושאן ולאחוביץ' אמר המאמן: "זה נכון שקארים בנזמה כבר לא ילד, אבל הוא יהיה כאן בעונה הבאה. אגדות של ריאל מדריד צריכים לפרוש בריאל מדריד. זה לא הזמן לדבר על השוק". כשנשאל על האפשרות שיאמן את נבחרת ברזיל, צחק ואמר: "השחקנים הברזילאים שלנו מתלוצצים על זה. יש לי כאן חוזה עד 2024".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully