וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של אגדה: רובן בראחה מונה למאמן ולנסיה

שחקן העבר שזכה עם העטלפים בשתי אליפויות, ינסה להציל אותם מירידה לליגת המשנה לראשונה אחרי 36 שנה. כרגע ולנסיה מתחת לקו האדום

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

שחקן העבר האגדי, רובן בראחה, מונה היום (שלישי) למאמן ולנסיה והוא ינסה להציל אותה מירידה לליגת המשנה בפעם הראשונה מאז 1987. הוא מחליף את ג'נארו גאטוזו שפוטר, כשבשני המשחקים האחרונים וורו שימש מאמן זמני.

בראחה היה אחד הסמלים הגדולים של ולנסיה הגדולה של תחילת שנות ה-2000. הוא שיחק בקבוצה 11 שנים (עד שפרש), זכה איתה בשתי אליפויות, גביע אופ"א, גביע ספרדי וסופר קאפ אירופי. באותה תקופה גם הגיע עם העטלפים לגמר ליגת האלופות ורשם 43 הופעות במדי נבחרת ספרד.

קריירת האימון שלו הייתה קצת פחות מוצלחת עד עכשיו. הוא הוליך את אלצ'ה לעונה בינונית בליגת המשנה, עבד תקופה קצרה בראיו וייקאנו ואימן גם את ספורטינג חיחון, טנריפה וריאל סראגוסה. מאז נובמבר 2020 הוא לא שימש כמאמן ראשי ובסך הכול יש לו 129 משחקים על הקווים בליגה השנייה (כולל פלייאוף), בהם השיג 46 ניצחונות, 41 תוצאות תיקו ו-42 הפסדים.

רובן בראחה במדי ולנסיה ב-2009. Denis Doyle, GettyImages
חוזר למסטאייה אחרי 13 שנה. בראחה בימיו כשחקן/GettyImages, Denis Doyle

ולנסיה הפסידה ארבעה משחקים רצופים בליגה הספרדית ובשבעת המשחקים האחרונים השיגה נקודה בודדה מ-21 אפשריות. היא מדורגת במקום ה-18 , נקודה מתחת לאספניול שמעל הקו האדום. ביום שני היא תתארח אצל חאטפה במה שיהיה המבחן הראשון של בראחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully