וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלנים מרוסיה ואוקראינה התקוטטו בבית מלון, ארבעה נפצעו

שיניק ירוסלבל ומינאי יצאו למחנות אימון מקבילים באותו מקום בטורקיה. הדיווחים משתי המדינות סותרים, אתם תחליטו למי להאמין

קטטה בין שחקני שיניק ירוסלבל לשחקני מינאי/טוויטר

בחודשי החורף, כשבחלק מהליגות באירופה עדיין יש פגרה, אנטליה מתעוררת לחיים. בעיר הטורקית יש מרכזי ספורט רבים וחדישים והיא מארחת מדי שנה עשרות קבוצות כדורגל שיוצאות למחנות אימון לפני החזרה מהפגרה. כך קרה, ששיניק ירוסלבל הרוסית ומינאי האוקראינית, התמקמו באותו בית מלון. וכשברקע הפלישה האלימה של צבא רוסיה לאוקראינה והמתיחות גואה, זה כמובן לא נגמר טוב.


על פי הדיווחים ברוסיה: בבוקר כמה שחקנים ממינאי ראו בלובי את אחד מראשי המועדון הרוסי ודרשו ממנו לשיר את ההמנון האוקראיני. זה השיב להם בהצעה משלו: "בואו נצא החוצה ונפתור את זה אחת ולתמיד", אבל אנשי האבטחה של המלון הרגיעו את העניינים.

שעות לאחר מכן כמה שחקנים ממינאי נכנסו למעלית בבית המלון ומצאו בה שחקן של שיניק ירוסלבל. הם התחילו להכות אותו, אבל כשהמעלית נעצרה, עמדו בפתחה כמה מחבריו לקבוצה. בין השחקנים התפתחה קטטה של ממש ולמקום הוזעקו כוחות ביטחון וגם אמבולנס. החלוץ איליה גרוזנוב סובל מצלע שבורה והקשר דמיטרי סאמוילוב שבר אצבע. שני שחקנים נוספים סבלו משברים וכולם טופלו בבית החולים.

על פי הדיווחים באוקראינה: אחד משחקני שיניק ירוסלבל השתכר והתנהג באופן מחפיר כלפיי כמה מעובדי בית המלון. אחד משחקני מינאי חזה בדברים, לא היה יכול לשתוק והעיר לו. הרוסי לא התנצל ועבר להעליב את השחקן האוקראיני, שבתגובה חבט בו. עד מהרה הגיעו שחקנים נוספים משתי הקבוצות ופרצה קטטה.

במועדון הרוסי כעסו מאוד והם מתכוונים לעזוב את המקום. אחד מחברי ההנהלה אמר: "אני לא מבין איך זה יכול להיות. הזמנו חדרים בבית המלון בנובמבר כשהתנאי שלנו היה שלו יהיו בו קבוצות מאוקראינה בזמן הזה".

בינתיים עד ששחקני ואנשי שיניק יעזבו את בית המלון, המשטרה המקומית החליטה להציב במקום כמה מאנשיה שישמרו על הסדר וימנעו התלקחות נוספת. בטורקיה טענו שבגלל רעידת האדמה ושיכונם של פליטים בבתי מלון שונים, נעשו שינויים רבים בהזמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully