וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטר יכול לעשות היסטוריה, טרזיץ': "אי אפשר לדעת איך הם יעלו"

מאמן צ'לסי יכול להפוך לאנגלי הראשון בהיסטוריה עם חמישה ניצחונות רצופים בליגת האלופות (רביעי, 22:00) אם ינצח אצל דורטמונד, שלא ניצחה יריבה אנגלית כבר 10 משחקים במפעל. זייש בתמונת ההרכב, האלר צפוי להחליף את מוקוקו

תקציר: ווסטהאם - צ'לסי 1:1/ספורט1

אחד המאצ'-אפים הפתוחים ביותר שהוגרלו העונה בשמינית גמר ליגת האלופות הוא זה שבין צ'לסי לבורוסיה דורטמונד, ומחר (רביעי, 22:00) ייערך המשחק הראשון מבין שניים, בזיגנל אידונה פארק שבגרמניה. זהו המפגש הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות הללו במסגרת אירופית, והן מגיעות במגמות הפוכות לחלוטין.

בעוד שהבלוז העשירים השיגו רק שני ניצחונות מ-12 המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ומדורגים במקום ה-10 המביש בטבלת הפרמיירליג, הצהובים-שחורים לא שמטו ולו נקודה אחת מאז שהסתיימה פגרת המונדיאל, ורשמו שישה ניצחונות רצופים - חמישה מהם בבונדסליגה - כשהם כובשים בכל משחק לפחות פעמיים. עם זאת, דורטמונד סיימה את 10 המשחקים האחרונים שלה מול יריבות אנגליות באירופה ללא ניצחון, כאשר בשמונה מתוכם הפסידה.

בליגת האלופות גרהאם פוטר דווקא הצליח לפני פגרת המונדיאל, והוא עדיין בלתי מנוצח כמאמן צ'לסי אחרי חמישה משחקים. את ארבעת האחרונים הוא ניצח, ואם יעשה זאת גם מחר, הוא יהפוך למנג'ר האנגלי הראשון אי פעם שרושם חמישה ניצחונות רצופים בליגת האלופות. בובי רובסון הוא המאמן האנגלי היחיד שניצח על אדמת גרמניה במפעל הבכיר באירופה.

מרקו רויס ג'וד בלינגהאם שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים. רויטרס
מגיעים במומנטום מצוין, אבל במאזן בעייתי מול אנגליות. בורוסיה דורטמונד/רויטרס

רשימת הפציעות של צ'לסי עדיין ארוכה והיא כוללת, מלבד אנגולו קאנטה שמושבת כבר תקופה ארוכה, גם את כריסטיאן פוליסיץ' ואדואר מנדי. בנוסף, ראחים סטרלינג, ווסלי פופאנה, דניס זקאריה, קאלידו קוליבאלי ומתאו קובאצ'יץ' בספק להתמודדות. במקום נוני מדואקה, שלא נכלל בסגל לליגת האלופות, עשויים לפתוח חכים זייש או מייסון מאונט באגף ימין. ז'ואאו פליקס ומיכאילו מודריק צפויים להמשיך לצד קאי האברץ בהתקפה.

החיסור העיקרי בדורטמונד הוא זה של יוסופה מוקוקו שנפגע ברצועת הקרסול בניצחון על ורדר ברמן בשבת, כך שסבסטיאן האלר או אנתוני מודסט יפתחו בחוד, כשגם קארים אדיימי יעמוד לרשותו של המאמן אדין טרזיץ' אחרי שהיה מוצהב במחזור הליגה האחרון, והוא צפוי לפתוח יחד עם ג'וד בלינגהאם, מרקו רויס ויוליאן בראנדט.

"אנחנו צריכים לנצח לפחות אחד משני המשחקים כדי לעלות. אין ספק שבבית זה מעט יותר קל, עם האופוריה של 80,000 אוהדים. אני מרגיש את התכונה אצל כל המעורבים", אמר טרזיץ' במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. המאמן סיפר גם כיצד משפיעה על היריבות ההשתוללות של צ'לסי בחלון ההעברות של ינואר, והשינויים התכופים שפוטר מבצע מאז סגירתו: "קשה לנתח הכל. הם שחררו שחקנים והביאו שחקני מפתח, אתה לא בדיוק יודע איזה הרכב הם יעלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully