וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה ברחובות: מגמת כדורסל לבנות בבית הספר דה שליט

כחלק משיתוף פעולה פורה וייחודי בין מח' כדורסל מכבי בנות של החברה העירונית עם מינהל החינוך בעיריית רחובות ובית ספר דה שליט, בשנת הלימודים הבאה תפתח מגמת כדורסל המיועדת לבנות בכיתה ז': "פותחים אפשרויות רבות מגיל צעיר"

רז פינקו. לילך וייס,
רז פינקו, כדורסלנית/לילך וייס

כחלק משיתוף פעולה פורה וייחודי בין מח' כדורסל מכבי בנות של החברה העירונית עם מינהל החינוך בעיריית רחובות ובית ספר דה שליט, בשנת הלימודים הבאה תפתח מגמת כדורסל המיועדת לבנות בכיתה ז'.

מגמת הכדורסל תלווה על ידי צוות מקצועי ביותר: מטעם מכבי תמונה אינה בוטנקו, מנהלת מקצועית, שחקנית נבחרת אוקראינה וליגת העל לשעבר. בוטנקו הקימה את מחלקת כדורסל הנשים ברחובות לפני כ-16 שנה, משנה לשנה המחלקה גדלה וכיום ישנן למעלה מ-400 שחקניות בכל המסגרות. אינה זכתה להוקרה מיוחדת במינה מטעם היכל התהילה של כדורסל הנשים. נעמי לנגפורד שנבחרה לנהל את החלק התפעולי של המחלקה, מאמנת ושחקנית בקבוצות הנשים ברחובות כ-10 שנים.

את פתיחת המגמה בקריית החינוך ע"ש עמוס דה שליט מובילים אבי קיש, מנהל הקריה וקרן יעקב מנהלת חטיבה ב'. אנשי הצוות שילוו את המגמה מטעם בית הספר הם דניאל בר שביט, מאמן כדורסל ומורה לחינוך גופני, הילה דגן גהלי רכזת החינוך הגופני וכיתות הספורט בבית הספר ורונית מרום, רכזת החינוך הגופני בחטיבה העליונה ושחקנית כדורסל בעברה.

להרשמה ניתן ללחוץ כאן.

רועי שרעבי. משה כהן,
רועי שרעבי/משה כהן

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו פותחים בפני התלמידות והתלמידים שלנו אפשרויות רבות מגיל צעיר. לצד פיתוח המיומנויות והכישורים בתחומי המדעים, הטכנולוגיה והאומנויות אנו מציעים לראשונה לתלמידות כיתה ז' להצטרף למגמה חדשה ולמצוינות בספורט, אני מאחלה בהצלחה לכולן!".

רועי שרעבי, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הספורט בעירייה: "אני שמח וגאה על היוזמה הייחודית ומאחל למכבי בנות בכדורסל בהצלחה בשנה הבאה".

זהר בלום, ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנחנו שמחים לפתוח בפני תלמידות כיתה ו' מגמה נוספת שתעודד למצוינות ושמירה על כושר גופני. שיתוף הפעולה בין כל הגורמים נשא פרי ואני בטוח שיהיו עוד יוזמות דומות גם בעתיד, בהצלחה לכולן!".

אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש: "החברה העירונית גאה על פתיחת מגמת כדורסל בנות בדה שליט, ושמחה להכיר לבנות עולם ספורטיבי בגיל צעיר. אני מזמין את ההורים להגיע למפגש החשיפה ולהירשם למגמה איכותית ומקצועית!".

קרן יעקב, מנהלת חטיבה ב' קריית חינוך דה שליט: "גאה ונרגשת לפתוח את מגמה חדשה לבנות כיתה ז'. חשוב לנו להאיר את החוזקות והיכולות האישיות של כל אחת ואחד מהתלמידים שלנו ואני מאמינה שספורט היא דרך נפלאה לעשות זאת".

  • עוד באותו נושא:
  • רחובות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully