וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב נבחר לשגריר המותג ASICSישראל

שחר שגיב (28) נבחר לשגריר ASICS ישראל, , הטריאתלט האולימפי הבכיר של ישראל, היה הישראלי הראשון שהשיג מדליה באליפות אירופה בטריאתלון עד גיל 23, כאשר זכה במדליית ארד בבורגס בולגריה ב- 2016 . שגיב צפוי לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים הקרובים, פריז 2024

טוביאס לבנה. שני צוויג,
טוביאס לבנה ושחר שגיב/שני צוויג

ASICS חברת נעלי הספורט וביגוד ספורט מקצועי, תעניק חסות ותהיה המלבישה הספורטיבית הרשמית של הטריאתלט האולימפי שחר שגיב (מכבי תל אביב) , שילבש את בגדי הריצה וינעל את נעלי הריצה של המותג בתחרויות ובאימונים. בגדי ונעלי אסיקס יהיו הפריטים הרשמיים של שגיב באירועים השונים. לכבוד שיתוף הפעולה התייצב שגיב בחנות הדגל החדשנית של אסיקס בנמל תל אביב, פרט לחנות בארץ ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם.

טוביאס ליבנה, מנכ"ל משותף ברשת אוריג'ינלס, יבואנית אסיקס בישראל אמר במעמד חתימת ההסכם בין הצדדים "אנו מתרגשים ושמחים על בחירתו של הטריאתלט האולימפי שחר שגיב להצטרף למותג ASICS ישראל. הבחירה בשגיב היא טבעית ונכונה לערכי המותג, מצוינת לצד הערכה עמוקה לעולם הריצה".

שחר שגיב אמר לאחר חתימת ההסכם: "אני שמח וגאה שאסיקס בחרה להעניק לי חסות בתחום ביגוד הריצה. אני מכיר היטב את נעלי הריצה של המותג ובשנים האחרונות רצתי אתן אלפי קילומטרים בכל מקום בעולם. נעלי הריצה של אסיקס איכותיות מאד ומתאימות לי כמו כפפה ליד. לנוחות הנעל בזמן הריצה חשיבות רבה בשיפור ההישגים. אני מודה לראשי החברה על התמיכה והסיוע".

  • עוד באותו נושא:
  • טריאתלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully