וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת accsessiBe הישראלית בשיתוף פעולה עם Special Olympics

במסגרת זו, accsessiBe תסייע לארגון בהעלאת מודעות לצרכי נגישות באמצעות פודקאסט וקטעי וידאו סביב חשיבותה של הנגישות, יחד עם ספורטאים, מאמנים, מתנדבים, חברי ועדה ועוד

ספיישל אולימפיקס. יחצ,
ספיישל אולימפיקס/יחצ

חברת accsessiBe הישראלית, המפתחת טכנולוגיות ושירותים להנגשת אתרי אינטרנט לאנשים עם מוגבלויות, משתפת פעולה עם הארגון הבינלאומי Special Olympics, לקראת משחקי האירוע שייערכו בברלין בחודש יוני. במסגרת זו, accsessiBe תסייע לארגון בהעלאת מודעות לצרכי נגישות באמצעות פודקאסט וקטעי וידאו סביב חשיבותה של הנגישות, יחד עם ספורטאים, מאמנים, מתנדבים, חברי ועדה ועוד.

דקל סקופ, מייסד ומנכ"ל משותף בחברת accessiBe: "חשיבות השוויון ללא קשר ליכולות של אדם כזה או אחר הינו נושא אשר קרוב מאוד לליבנו באקססיבי. כחברה, אנו פועלים ומשקיעים משאבים רבים בתחום החינוך והגברת המודעות לאוכלוסיות האנשים החיים עם מוגבלות באופן כללי ולנגישות באינטרנט בפרט. אנו תמיד שמחים לשתף פעולה עם חברות וארגונים שחולקים עמנו ערכים זהים.

"ה-Special Olympics הוא בדיוק ארגון כזה. דרך הסיפורים, החוויות והתובנות אשר יבואו לידי ביטוי בפודקאסט המשותף לאקססיבי ול-Special Olympics שהשקנו לטובת קידום האולימיפיאדה, אנחנו בטוחים שנצליח להגיע לעוד אנשים ולתרום את חלקנו בהסברה אודות החשיבות בחברה שוויונית שמספקת הזדמנויות זהות לאנשים עם ובלי מוגבלות כאחד".

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully