וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ בארסנל עולה, ונגר: "בואו לא נפספס את ההזדמנות הזו"

כל הפער שפתחו התותחנים מסיטי עלול להימחק ברביעי (21:30, ספורט1), מאמן העבר: "התנאים לאליפות בעונה הבאה לא יהיו נוחים כמו עכשיו"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ארסנל 0:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

הלחץ על ארסנל עלה בשני המחזורים האחרונים, לאחר שההפסד 1:0 לאברטון וה-1:1 עם ברנטפורד סייעו למנצ'סטר סיטי לצמק את הפער בפסגה לשלוש נקודות בלבד. התותחנים חולמים על אליפות ראשונה מאז 2003/04 והאיש שעמד אז על הקווים, ארסן ונגר, מקווה לראות אותם עומדים בלחץ ומשלימים את העבודה. המשימה הראשונה, והקשה מכולן, מצפה מחר (רביעי, 21:30, ספורט1), עם קרב ראש בראש מול פפ גווארדיולה ושחקניו.

"אני מסכים שהתנאים בעונה הבאה לא יהיו נוחים יותר למצב הנוכחי", אמר המנג'ר הצרפתי האגדי. "בואו לא נפספס את ההזדמנות הזו. לארסנל יש 51 נקודות אחרי 21 משחקים, שזה מדהים. זה מרגיש כאילו רוב האיומים הרגילים על התואר כבר מחוץ למירוץ, היחידה שנשארה היא סיטי, ואפילו סיטי לא דומיננטית כפי שהיתה אשתקד או לפני שנתיים. מאז תחילת העונה, היא הרבה יותר פגיעה הגנתית משהיתה בעבר".

ונגר שב בבוקסינג דיי לאצטדיון האמירויות לראשונה מאז עזב את המועדון בתום עונת 2017/18, וזכה לקבלת פנים מלכותית. "שמחתי לראות אחרי המשחק את השחקנים בחדר ההלבשה", אמר. "היו לי רגשות מעורבים, כי חלק גדול מחיי הסתיים והרגשתי שנכון לקחת קצת מרחק. לא להגיע ליציע ולהלחיץ את המאמן החדש. כעת זה כבר תקופה אחרת. אהבתי מה שראיתי בחדר ההלבשה - הרוח הקבוצתית נהדרת, ורעב השחקנים הצעירים פשוט מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully