וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירווינג מסרב להתייחס לעתידו, "לילארד מדהים", שפל חדש לסימונס

עודכן לאחרונה: 14.2.2023 / 10:11

רכז דאלאס "מותש נפשית", בפורטלנד מסרבים לקחת את הכוכב כמובן מאליו, האוסטרלי קיבל 13 דקות בלבד: "מנסים להבין את התפקיד הנכון עבורו"

רבע אחרון מדהים של קיירי אירווינג, בו קלע 26 מ-36 הנקודות שלו, לא הספיק לדאלאס, שנחלה הלילה (בין שני לשלישי) הפסד שני רצוף - הפעם 124:121 דרמטי מול מינסוטה. היתה זו הפעם השנייה שהרכז החדש משחק לצד לוקה דונצ'יץ', ושני המשחקים הללו הסתיימו בהפסד.

"ממש רציתי לנצח", הודה אירווינג, שקלע 11 מ-12 מהשדה ברבע המכריע, והחזיר את המאבס מפיגור 89:63. אולם בהתקפה האחרונה, אף אחד מצמד הכוכבים לא הצליח לזרוק, והקאמבק לא הושלם. "אני עדיין מנסה להתאושש", אמר בסיום. "רציתי לפחות להצליח לזרוק. זו אשמתי, אני צריך להיות חכם יותר במצבים האלה, אבל באופן כללי זה טוב שבכלל הגענו לשם בהתחשב במשחק שהיה לנו".

דונצ'יץ' הוסיף: "לא היתה לנו זריקה פנויה, פשוט מסרנו אחד לשני, אבל היתה הגנה מצוינת. אני ניסיתי למסור לקיירי והוא ניסה למסור לי, ובסופו של דבר אף אחד לא זרק".

מלבד המשחק, עסקו העיתונאים בארצות הברית גם בעתידו של אירווינג, שיוכל להפוך שחקן חופשי בקיץ ועדיין לא ברור האם יישאר בדאלאס. "זה שם הסחות דעות שלא לצורך על הקבוצה", אמר. "זה ממש מתיש נפשית. 'מה יהיה בעתיד? מה יהיה בעתיד?' כרגע אני מרגיש פה רק אהבה, כולם קיבלו אותי נהדר. אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד, אני רק רוצה להיות החבר לקבוצה הכי טוב שאפשר, להנהיג ולהתמקד במה שניצב מולנו כקבוצה".

חלומות הפלייאוף של לוס אנג'לס לייקרס ספגו מכה נוספת, עם הפסד 127:115 לפורטלנד. לברון ג'יימס שוב נעדר, וקבוצתו לא היתה בתמונה - לא כשהיריבה צולפת 23 שלשות, כולל 17 במחצית הראשונה. דמיאן לילארד כיכב עם 40 נקודות וגרם למאמן היריב דרווין האם להודות: "אני לא יודע מה יכולנו לעשות, מלבד לגנוב לו את הנעליים". מאמנו שלו צ'ונסי בילאפס הילל את הרכז: "כבר נהיינו מפונקים שאנחנו זוכים לראות אותו יום אחר יום, דומיננטי ככה וקולע 30 נקודות במחצית או 60 במשחק. הוא כל כך טוב".

אחרי שנאלצה לוותר על קווין דוראנט וקיירי אירווינג, הובסה ברוקלין החדשה 124:106 מול ניו יורק בדרבי. לכאורה ניתן היה לצפות שבן סימונס יהפוך לככוב החדש של הנטס, אך הוא קיבל 13 דקות בלבד מז'ק ווהן. "יש לנו הרבה אתגרים", הודה המאמן. "אם משחקים עם עוד גבוה ליד בן יש בעיות של ריווח. אם שמים עוד פליימייקר לידו, צריך לפתור איך זה נראה כשהוא ללא הכדור. ננסה להבין את התפקיד הנכון עבורו". ב-13 הדקות שלו סיפק סימונס 2 נקודות (1 מ-2 מהשדה), 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 איבודים.

בצד המנצח, ג'יילן ברנסון הפציץ 40 נקודות וקיבל סיוע מחברו הטוב למכללת וילאנובה, ג'וש הארט, שהוסיף שיא עונתי של 27 נקודות, כדי לקטוע רצף של תשעה הפסדים בדרבי. "ידעתי שתהיה לו קריירת NBA ארוכה, אבל לא חשבתי שהוא יהיה כל כך טוב", אמר הארט. "הוא צריך להיות אולסטאר, והוא משחק ברמת אולסטאר".

מתי ישוב סטפן קרי למגרשים? תשובה תתקבל רק לאחר פגרת האולסטאר. "זה תהליך איטי", הודה כוכב גולדן סטייט, שנפצע ברגלו השמאלית מול דאלאס. "המטרה שלי היא רק להחלים כרגע, ונראה מה יהיה אחרי האולסטאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully