וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי תל אביב לא נבנתה מספיק טוב, ומאומנת רע"

14.2.2023 / 7:09

בסביבת המועדון מאסו בתירוצים, וגם שחקן מודה: "לא מספיק טובים כדי לקחת אליפות". קראנקה לא מצא פיתרון לעזיבת גלוך, והצהובים המיואשים מודים שהסיכויים להדביק את הפער ממכבי חיפה פחתו משמעותית

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

אחרי ההפסד אמש (שני) 2:1 למכבי נתניה, במכבי תל אביב מודים שהסיכויים לקחת אליפות העונה פחתו בצורה ניכרת. גם האופטימיים שבין שחקני מכבי תל אביב ועובדי המועדון, דיברו אמש בייאוש. יש גם כאלה שלא מרימים ידיים לגמרי ומזכירים שלפני חודש המצב היה זהה והקבוצה ידעה בכל זאת לחזור למירוץ אחרי הניצחון על מכבי חיפה, אבל התחושה היא שהבוקר, כשהמרחק הוא 8 נקודות מהאלופה וכשיש את הפועל באר שבע בתווך, המאבק על התואר קרוב מאוד להיסגר כשהצהובים אינם חלק ממנו.

"אפשר לדבר על אנרגיה ומוטיבציה, אבל זה לא היה הסיפור גם בשבוע שעבר מול סכנין", אמר אמש שחקן בקבוצה, כשהוא רומז לכך שהאסיפה המפורסמת של אייטור קראנקה לא הייתה במקום. "יש לנו הרבה יותר בעיות מגישה ואמביציה. נכון לעכשיו זו קבוצה לא מספיק טובה כדי לקחת אליפות".

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, אייל גולסה. ברני ארדוב
"לא מספיק טובה כדי לקחת אליפות". שחקני מכבי תל אביב/ברני ארדוב

קראנקה סוגר שישה משחקי ליגה במכבי תל אביב והוא במאזן רע של 50 אחוז הצלחה. למשחק אתמול הוא הגיע עם שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו, והוסיף הפסד. בסך הכל תשע נקודות מתוך 18 אפשריות מאז שוולאדן איביץ' עזב. מאז שאוסקר גלוך עזב, מכבי תל אביב עם שתי נקודות מתוך תשע. "לא מצאנו פיתרון לעזיבה של אוסקר", אמרו אמש סביב המועדון. "שחקן אחד שינה כנראה את כל הקבוצה ובלעדיו זה לא אותו הדבר". גלוך היה מסדר לערן זהבי כדורים, גלוך היה מוצא פתרונות לבונקרים וכשגלוך לא נמצא, גבי קניקובסקי לא מצליח להיכנס לנעליים שלו. זה כנראה לא הוגן להשוות בין שני הקשרים, וזה שנשאר גם אמר שהוא רוצה להיות קניקובסקי ולא גלוך, אבל הוא הראשון שקיבל את המקום של הטאלנט הצעיר ולא מצליח לספק את הסחורה, כאשר אמש היה לו עוד משחק בינוני מאוד. דומה שכאשר הלחץ מדבר, קניקובסקי מתקשה מאוד לספק את התשובות.

קראנקה היה צריך למצוא פיתרון לעזיבה של גלוך ובטח גם לנסות דברים אחרים, ולא רק ללכת עם ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' יחד בהתקפה. אמש הייתה בולטת מאוד היכולת הלא טובה של שניהם במחצית הראשונה ובקבוצה הופתעו כשהמאמן לא עשה שינוי בהפסקה ולא הכניס את רארש אילייה במקום החלוץ הסרבי. במקום זה חיכה קראנקה לדקות מאוחרות יותר במחצית השנייה וכשהכניס כבר את אילייה, הוא הוציא משום מה את פארפה גיאגון. גם ההחלטה להשאיר את דן ביטון מחוץ לסגל בעוד משחק אינה מובנת. במקום לנסות ולהרוויח משהו מהיכולת של ביטון ביצירת מצבים מקרנות וכדורים נייחים, הלביש קראנקה שוב את יוריס ואן אובריים, אחד השחקנים היותר מיותרים בסגל של מכבי תל אביב. יכול להיות שיש משהו בוואן אובריים, אבל כשיש על הספסל את אייל גולסה ואבי ריקן, מיותר להחזיק גם אותו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גבי קניקובסקי, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מצליח להיכנס לנעליים של גלוך. קניקובסקי/ברני ארדוב

למסיבת העיתונאים בתום המשחק הגיע קראנקה מאוד שקול וממש לא התפרע על השחקנים. הוא המשיך לומר שיש לו את הסגל הכי טוב בעולם, אבל ברור שגם הוא מבין היום שהמשחק מול מכבי חיפה היה יוצא הדופן. ההצגה היתה הבלחה בלבד ומכבי תל אביב האמיתית היא זו ששיחקה אתמול בנתניה והתקשתה מאוד במשחק הלחץ שהיא רוצה לייצר אל מול משחק הלחץ שעשו עליה. התקשתה בלייצר מצבים, בבעיטה ממרחק ושוב בכדורים נייחים וקרנות מהם אפשר להרוויח שער קל. דווקא זלאטנוביץ' מהצד השני היה קרוב להבקיע בכדור קרן, כששוב אנדרה ז'ראלדש לא יודע לכסות.

בסביבת מכבי תל אביב כבר מאסו בתירוצים שנשמעים באחרונה ואמש אמר גורם המעורה בפרטים: "מול קבוצה שעושה בונקר קשה, מול קבוצה שמביאה איכות קשה, הגיע הזמן לומר שהאמת היא שהקבוצה הזו נבנתה לא טוב ומאומנת רע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully