וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'וך: "מזהים שזו מכבי נתניה גם אם היינו משחקים בירוק-אדום"

מאמן מכבי נתניה התגאה אחרי ה-1:2 על מכבי תל אביב: "אנחנו יכולים להגיע עוד יותר רחוק". טוומאסי: "אחד השערים היפים בקריירה"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי נתניה המשיכה את מסע ההתאוששות שלה לעבר הפלייאוף העליון ורשמה את רגע השיא שלה העונה בכל מה שקשור לליגה, כשניצחה הערב (שני) 1:2 את מכבי תל אביב ועלתה למקום החמישי. לירן רוטמן העניק למארחת יתרון מוצדק לעיני יותר מ-11 אלף צופים ופטריק טוומאסי סיפק לאחר מכן את המועמד המוביל עד כה לתואר שער העונה, כשערן זהבי רק צימק בכדור חופשי שלוש דקות לסיום ולא מנע מנתניה ניצחון שלישי רצוף שמציב אותה כקבוצה החמה בליגה נכון לעכשיו.

רן קוז'וך, מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"הפלייאוף העליון זה המקום הראוי למכבי נתניה". רן קוז'וך/ברני ארדוב

המאמן רן קוז'וך סיכם: "ידענו שיש לנו פה סגל טוב מאז ומתמיד, אימנו אותם, ידענו בדיוק מה העקרונות שלנו, נכנסו לתהליך טוב. כשמסתכלים על מכבי נתניה, מזהים שזו מכבי נתניה גם אם היינו משחקים בחולצות ירוקות-אדומות. אנחנו מניעים את הכדור, שולטים בקצב, דומיננטיים, לוחצים גבוה. כשכולם מאמינים בדרך ויש שחקנים איכותיים, זה מתחבר. אנחנו יכולים להגיע עוד יותר רחוק, הפלייאוף העליון זה המקום הראוי למכבי נתניה. אנחנו שווים לכל קבוצה ויכולים לנצח כל קבוצה. משחק ההגנה הוא הבסיס שלנו".

על פטריק טוומאסי: "אני מאמין שנצליח לשמור עליו, טוב לו פה, הוא שמח פה. אנחנו צריכים לתמוך בשחקנים גם כשהם בתקופות פחות טובות".

עוד בוואלה!

עם שער העונה: מכבי נתניה גברה 1:2 על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
פטריק טוומאסי, שחקן מכבי נתניה חוגג. ברני ארדוב
"אחד השערים היפים בקריירה"/ברני ארדוב

פטריק טוומאסי התייחס לשער המרהיב שלו: "מאוד שמח להבקיע שער כזה. כבשתי שער כזה בליגות אחרות וגם באסטנה. זה אחד השערים היפים בקריירה וידעתי שיש לי את היכולת הזאת. זה ניתן לי מאלוהים, אני מאוד שמח. שער של בונדסליגה? זה יותר שער של ליגה ספרדית".

על החזרה לכושר: "לא היה קל לחזור מהפציעה, הרבה עבודה קשה. התמקדתי בשיטה של המאמן החדש, אני דוחף את עצמי כדי לחזור ליכולת שלי"

על עתידו במועדון: "לא יודע שום דבר על שמועות על עתידי, מאוד שמח כאן. האוהדים והשחקנים תומכים בי ומעודדים אותי. העונה הבאה? נשאיר את זה למועדון. קשה לגור בלי המשפחה, אבל אני שמח והמשפחה מבינה אותי".

יתר תוצאות המחזור ה-22:

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0
סקציה נס ציונה - הפועל חיפה 2:0
בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1
מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2
הפועל תל אביב - הפועל חדרה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully