וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרץ: "לא הבאנו מספיק אופי, צריכים להיות יותר אמיצים"

מכבי תל אביב רחוקה שמונה נקודות מהפסגה, השוער: "מעכשיו כל משחק יהיה גמר גביע". קראנקה: "זה הסגל הטוב בליגה, לא יודע אם הבעיה מנטלית, כשאנו סופגים השחקנים נעשים מתוסכלים וזה לא טוב". מאות אוהדים צהובים קיללו את יצחקי עוד לפני שריקת הסיום

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 1:2 על מכבי תל אביב/ספורט1

חלומות האליפות של מכבי תל אביב ספגו הערב (שני) מכה נוספת עם מפלה נוספת - הפעם הפסד 2:1 למכבי נתניה. אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, המשיכה הקבוצה של אייטור קראנקה לאכזב והיא רחוקה שמונה נקודות ממכבי חיפה שבפסגה, שבוע לפני הקרב הגדול מול הפועל באר שבע, ממנה היא רחוקה ארבע נקודות. לירן רוטמן כבש ראשון (56), פטריק טוומאסי הכפיל עם שער מרהיב (82), ערן זהבי רק צימק (87).

מאות מאוהדי מכבי תל אביב קיללו את ברק יצחקי ושרו לעבר השחקנים עוד לפני שריקת הסיום: "תורידו את החולצות" ו-"אין לכם כבוד".

אייטור קראנקה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הפסד בכורה בישראל. קראנקה/ברני ארדוב

קראנקה התייחס למשחק ואמר: "משחק מתסכל, במחצית הראשונה לא ניצלנו את הדברים שדיברנו עליהם לפני המשחק. אם היינו יותר טובים במסירה האחרונה היינו מגיעים להרבה מצבים. צריך להמשיך לעבוד וללמוד מזה".

"כל מי שעובד במועדון יודע שהלחץ נמצא בכל שנייה, מקווה שלא זו הבעיה. אני לא יודע אם הבעיה מנטלית, אבל כשאנחנו סופגים או כשמשהו הולך לא נכון, אני מרגיש שהשחקנים נעשים מתוסכלים וזה לא טוב לקבוצה".

המאמן הספרדי סירב להעביר ביקורת על הסגל שלו, ובחר לשבח אותו: "בשבילי זה הסגל הכי טוב בעולם. עם השחקנים האלה נילחם עד הסוף. בסוף העונה נקבל החלטות, ננתח מה קרה, אני לא כאן כדי לבקר את הסגל, הוא הכי טוב בליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט עם דניאל פרץ. ברני ארדוב
עוד משחק ללא ניצחון. דניאל פרץ עם סבוריט/ברני ארדוב

דניאל פרץ אמר בסיום המשחק: "אנחנו לא מביאים מספיק אופי כדי להכריע את המשחקים. גם כשלא משחקים הכי טוב צריך לדעת לנצח. היינו צריכים להיות יותר אמיצים, יותר רעים, לשחק יותר קדימה. לא הגענו למצבים אבל היו המון חצאי מצבים, במחצית הראשונה הייתה בעיה במסירה האחרונה, שיחקנו די טוב, היינו יכולים להיות הרבה יותר מסוכנים. במחצית השנייה קיבלנו גול וטבעי שיהיה יותר קשה מול משחק סגור. נתניה קבוצה איכותית שמשחקת אגרסיבית, הם ניצחו ברוב המאבקים".

על הפער מהפסגה שעומד על שמונה נקודות: "זה פער לא קטן, אבל יש עוד לא מעט משחקים. נתרכז ביום שני, לא חושבים על ההפרש, ניתן הכל ומאמינים שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק. כל שבוע יהיה גמר גביע. אנחנו מגיעים לכל משחק בשיא הרצון לנצח, יודעים שגם אם מכבי חיפה לא הייתה מנצחת היינו באים בטירוף. במכבי תל אביב אין משחק שאפשר לשחק בו בלי לחץ".

תוצאות המחזור ה-22:

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0
סקציה נס ציונה - הפועל חיפה 2:0
בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1
מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2
הפועל תל אביב - הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully