וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: מוחמד איהטארן נעצר בחשד לתקיפת חברתו לשעבר

באוגוסט ביקר חבר מאפיה בכלא, בספטמבר רכבו הוצת, בנובמבר נעצר בחשד לאיומים וכעת בשל אלימות, עוד לפני ששיחק פעם אחת במדי יובנטוס

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

מוחמד איהטארן ממשיך להסתבך. החלוץ בן ה-21 של יובנטוס, שעדיין לא שיחק במדי הקבוצה, נעצר אתמול (ראשון) באמסטרדם בחשד כי תקף את חברתו לשעבר בעת חזרתו הביתה לכבוד יום הולדתו. המשטרה פשטה היום על ביתו של הכדורגלן ובהודעת דוברות מעורפלת רק הודיעה כי "גבר בן 21 נחקר ונעצר בשל אירוע של אלימות במשפחה".

זו הפעם השנייה שאיהטארן מעורב בעניינים פליליים בחודשים האחרונים, לאחר שבנובמבר נעצר בחשד לאיומים. חודשיים לפני כן רכבו הוצת ובאוגוסט האחרון ביקר חבר מאפיה בכלא.

כל האירועים הללו לא תורמים כמובן לקריירה של השחקן ההולנדי ממוצא מרוקני, שהראה ניצוצות בתחילת דרכו בפ.ס.וו איינדהובן לפני כארבע שנים. יובנטוס רכשה את כרטיסו באוגוסט 2021 תמורת 2 מיליון יורו ושלחה אותו בהשאלה לסמפדוריה, שם לא הסתדר ולא שותף ואז המשיך לאייאקס, במדיה ערך הופעה אחת בלבד.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן ערן זהבי, מוחמד איהטארן. ANP Sport, GettyImages
בקושי משחק כדורגל. מוחמד איהטארן בימיו עם ערן זהבי בפ.ס.וו/GettyImages, ANP Sport

איהטארן כיכב במדי נבחרת הנערים של הולנד וזכה איתה ביורו עד גיל 17 לפני כחמש שנים. בפ.ס.וו, בה גדל מגיל 8, כבש 10 שערים ב-74 משחקים בכל המסגרות.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully