וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לשחק: משה אוחיון מצטרף למכבי עירוני קרית מלאכי מליגה ב'

13.2.2023 / 13:58

עוזרו של בן שמעון במ.ס. אשדוד שב לכר הדשא בגיל 39 וינסה לסייע למוליכת מחוז דרום ב' להעפיל לליגה א': "הלוואי שנעלה ואוכל להבקיע בכל הליגות בארץ"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2/ספורט1

משה אוחיון, עוזרו של רן בן שמעון במ.ס. אשדוד ומי שעמד רק שלשום על הקווים בטדי מול בית"ר ירושלים כיוון שבן שמעון היה מורחק, חוזר לשחק.

אוחיון (39) מצטרף למכבי עירוני קרית מלאכי המובילה את הליגה במחוז דרום ב' של ליגה ב' וכבר אתמול בערב ערך אימון ראשון במדי הקבוצה אותה מאמנים יואל סויסה ואבי בוגלה.

משה אוחיון עוזר מאמן מ.ס. אשדוד. אודי ציטיאט
עדיין בכושר. משה אוחיון/אודי ציטיאט

אוחיון, לו קריירה עשירה מאוד בארץ ובחו"ל, מתאמן מדי פעם עם מ.ס. אשדוד ונמצא בכושר טוב. בעונה שעברה הוא שיחק בגדרה ובבית"ר אשדוד. "אני מצטרף לעזור לקרית מלאכי באימונים על פי הצעה של יואל ואבי. אעזור להם קצת גם באימונים בסיומות ומצבים נייחים ואם יתאפשר אקח חלק באימונים במהלך השבוע. לגבי משחקים, זה באמת תלוי אם זה לא יתנגש לי עם האימונים באשדוד. אם למשל האימון שלנו באשדוד יערך בשישי בבוקר והמשחק של קרית מלאכי בשישי אחר הצהריים, יש מצב שאשחק ואנסה לסייע", אמר אוחיון שכבש בכל ליגה בישראל למעט ליגה א', "הלוואי שקרית מלאכי תעלה לליגה א' ובעונה הבאה אשלים כיבושים איתה בכל הליגות בארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully