וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכוננת לקופר, נס ציונה עלתה לירושלים כבר בלילה

11.2.2023 / 9:58

חצי גמר גביע המדינה (18:00): הצהובים שיקבלו את לורנזו בראון בחזרה רוצים לעצור את הרכז של היריבה, פניני: "הוא מאוד דומיננטי". הכתומים חששו מההפגנות בבירה ויצאו מוקדם לעיר, מיינסי: "צריכים לשחק בלי פחד"

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.2/ספורט1

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל ייצאו הערב (שני, 18:00) לדרך בארנה בירושלים כשמכבי תל אביב תפגוש את עירוני נס ציונה. הצהובים רוצים להחזיר לעצמם השבוע את הגביע בו לא זכו בעונה שעברה, בעוד הכתומים רוצים להעפיל לגמר ראשון בתולדותיהם.

במכבי החזירו את לורנזו בראון לסגל הקבוצה אחרי שלושה שבועות של היעדרות בשל פציעה בקרסול. הכוכב של הקבוצה, שהאריך את חוזהו בינתיים בשלוש עונות נוספות, צפוי להיות אחד השחקנים שיקבל עליו את המשימה המרכזית של הצהובים במשחק, לנסות ולשבש את המשחק של די ג'יי קופר, מלך האסיסטים של ליגת העל, שעליו תשים מכבי את הדגש.

"התרגשות גדולה, אנחנו שמחים להיות במעמד הזה, גביע המדינה זה תמיד מרגש", אמר גיא פניני, "תואר מיוחד בשבילנו, מתכוננים בהתאם. מפוקסים, עושים את ההכנות שלנו, בונים את תוכנית המשחק, נקווה שנוציא את זה לפועל. פגשנו את נס ציונה במשחק הראשון של העונה, פחות היינו מוכנים לכל מיני דברים שהם ממש טובים בהם, אם זה המשחק של די ג'יי קופר, שהוא באמת דומיננטי כל כך בצורת המשחק שם. זה יהיה סיפור שונה, שתי הקבוצות יותר מאומנות עכשיו, הזמן עשה טוב עם שתיהן, מקווה שנבוא ונעשה את העבודה, מבינים את המשמעות שזה משחק אחד. זה משחק על תואר, זה כיף, שבוע של תואר. כל תואר זה מרגש, הלוואי להביא את הגביע גם הפעם".

שחקן בני הרצליה די. ג'יי. קופר. אודי ציטיאט
קופר במוקד/אודי ציטיאט

בנס ציונה מגיעים למשחק הערב עם תחושה שניתן לעשות היסטוריה ועל הדרך לעצור את המומנטום השלילי בו הקבוצה נמצאת בליגה. בהחלטה של הרגע האחרון, לאור ההפגנות היום בירושלים, יצאה הקבוצה לבית מלון בעיר על מנת שלא להיתקל בקשיים בהגעה לארנה. בנס ציונה דיווחו על כמה עשרות ביטולי כרטיסים בעקבות ההפגנה, למרות שבאיגוד הכדורסל הודיעו שמשטרת ישראל הבטיחה כי הכבישים לאזור יהיו פתוחים. עמית אהרוני יעזוב את הקבוצה לאחר המשחק לעירוני רמת גן מהלאומית.

דרך כלל בהכנות למשחקים מהסוג הזה, האימונים יותר חדים. כל טעות קטנה מורגשת, וצריך לעצור ולדבר עליה כדי לנסות ולתקן אותה באופן מיידי, כי כל מהלך הוא קריטי במשחקי נוק-אאוט", סיפר הקפטן ג'רום מיינסי, "צטרך למנוע מהם סלים קלים ונקודות במשחק המעבר ולשלוט בריבאונד, בדגש על הכדורים החוזרים בסל שלנו. אנחנו משחקים נגד קבוצה מוכשרת ואיכותית, ננסה לגרום להם לעבוד קשה בכל מהלך. בהתקפה אנחנו צריכים לשחק בלי פחד, קבוצות שמשחקות טוב מול מכבי משחקות בלי פחד, וזה מה שאנחנו צריכים לעשות".

די ג'יי קופר הוסיף: "מתכוננים למשחק בשיא הריכוז. מודעים למעמד ולחשיבות המשחק, זה משחק נוק-אאוט שאין ממנו דרך חזרה ונעשה הכל כדי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully