וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות אוהדי הפועל: מנויי שער 11 של מכבי ת"א ייכנסו נגד ב"ש?

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 12:17

הצהובים עתרו לנשיאות בית הדין העליון כדי שהעונש שספגו יחול במשחק הבית נגד הפועל ירושלים, אז ניתן יהיה להעביר את בעלי המנויים לשער אחר

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב לא מוותרת על מנויי שערים 10-11 במשחק בשבוע הבא נגד הפועל באר שבע. בעקבות אירועי הדרבי האחרון נענשו מכבי והפועל תל אביב בסגירת היציעים מאחורי השער למשחק אחד, בו יוכלו להיכנס לאותם יציעים רק נשים וילדים עד גיל 10, אלא שצו מניעה שהוגש על ידי אוהדי הפועל תל אביב בטענה שלא חוקי לדרוש מבעלי המנויים לשלם מכספם עבור כרטיס חדש, הוביל לכך שההתאחדות איפשרה להפועל תל אביב להכניס את מנויי שער 4-5 בחינם ליציע אחר. כעת מכבי תל אביב עתרה לנשיאות בית הדין בדרישה שגם היא תוכל להכניס את מנוייה בחינם ליציע אחר.

אוהדי מכבי תל אביב מאחורי הרשת. אריאל שלום
שערים 10-11 יתמלאו נגד באר שבע? אוהדי מכבי תל אביב בדרבי/אריאל שלום

כך נמסר ממכבי תל אביב: "בהמשך ל-'פשרה' שהושגה לאחרונה בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לפיה מנויי היציעים הסגורים (של הפועל ת"א) יוכלו להיכנס ליציע אחר וזאת ללא עלות נוספת - ראה המועדון לנכון להגיש את העתירה ולבקש דחייה של העונש שהושת עליו. בהתאם לעונש הזהה שפסק בית הדין על שני המועדונים, עתרה מכבי ת"א בבקשה ליישם את העונש במשחק נגד הפועל ירושלים, משחק בו ניתן יהיה ליישם את הפשרה גם בקרב מנויי מכבי תל אביב".

מכיוון שהמשחק נגד הפועל באר שבע מצריך ממכבי תל אביב להקצות לטובת הקהל האורח כמעט 3,000 כרטיסים לכל הפחות, מכבי תל אביב מבקשת שהעונש יחול במשחק הבית שלאחר מכן, נגד הפועל ירושלים, בו יתאפשר לה להעביר את כל בעלי המנויים ליציעים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully