וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמי דדאון ויוליה צ'רוני ספורטאי השנה של הוועד הפראלימפי

11.2.2023 / 2:07

בטקס המרגש שנערך במלון דן פנורמה בתל אביב חולקו ביום ראשון הפרסים לספורטאים הפראלימפיים המצטיינים של השנה החולפת, על ידי הספורטאים אורי ששון ואבישג סמברג במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "חתירה למצוינות והצלחה נגד הקשיים והמכשולים"

נבחרי הוועד הפראלימפי 2022. נדב הולצמן,
נבחרי הוועד הפראלימפי 2022/נדב הולצמן

בטקס המרגש שנערך במלון דן פנורמה בתל אביב חולקו ביום ראשון הפרסים לספורטאים הפראלימפיים המצטיינים של השנה החולפת, על ידי הספורטאים אורי ששון ואבישג סמברג במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר.

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "המדליות והכבוד שהספורטאים הפראלימפיים שלנו מביאים לישראל בעולם הם רק סימן קטן לכבוד העצום שאנו רוכשים להם על החתירה למצוינות וההצלחה כנגד הקשיים והמכשולים ובתקציב מדיני זעום. הודעתי שאפעל להגדלת התקציב עבורם בעזרת הטוטו שצפוי לעבור למשרד התרבות והספורט. אין לי ספק שחיזוק הענף יביא לידי ביטוי גדול יותר את הספורטאים והספורטאיות המדהימים הללו וזו תהיה הוקרה והערכה לגאווה שהם מביאים לנו".

יו"ר הוועד הפראלימפי, אלי בירנבאום: "הספורטאים הפראלימפיים של מדינת ישראל, שמייצגים את המדינה מאז הקמתה, הם הספורטאים ההישגיים ביותר עם כמות מדליות הגדולה ביותר בספורט הישראלי, באולימפיאדות, באליפויות העולם ובאליפויות אירופה. אנחנו בוועד הפראלימפי מחויבים לדאוג לכל הצרכים של הספורטאים המופלאים שלנו, וכמובן לדור ההמשך של הספורט הפראלימפי".

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי: "תכליתו של הערב היא הצדעה והוקרה לספורטאים, למאמנים ולכל העוסקים בנושא החשוב 'ספורט פראלימפי' החובק בתוכו אין ספור מטרות, אנשי מקצוע, ספורטאים, נותני חסויות ותקציבים. אני כל כך גאה לעמוד בראש מערכת שכל עיסוקה הוא ספורט - ספורט שנוגע בכל חלקי האוכלוסייה, ספורט שמחבר בין קצוות, דתות ומגדרים, שאינו מבדיל בין יהודי לבין בן דת אחרת ובין גברים לנשים. מערכת שרואה נחישות, הישגיות ומצוינות ולא אנשים עם מוגבלות".

מימין לשמאל: יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבאום ושר החינוך והספורט מיקי זוהר. נדב הולצמן,
מימין לשמאל: יו"ר הוועד הפראלימפי אלי בירנבאום ושר החינוך והספורט מיקי זוהר/נדב הולצמן

אנדרו דאנוס, מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון, זוכה עיטור הוועד הפראלימפי: "כבוד גדול הוא לקבל פרס יוקרתי כל כך, מהוועד הפראלימפי. כמו בספורט, אף ספורטאי לא יכול להגיע להישגים בעצמו, ויש צורך בקבוצה שלמה ובעבודה משותפת כדי להגיע להצלחה. הפרס הזה מוקדש לכל האנשים מג'יימס ריצ'רדסון שעזרו להפוך את מערכת היחסים בין ג'יימס ריצ'רדסון לבין הוועד הפראלימפי לחזקה כל כך".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

רשימת הזוכים

  • פרס ספורטאי השנה: השחיין הפראלימפי עמי דדאון שזכה בשלוש מדליות זהב באליפות העולם שהתקיימה בפורטוגל.
  • פרס ספורטאית השנה: הקלעית הפראלימפית יוליה צ'רוני שזכתה במדלית ארד באליפות העולם שהתקיימה באיחוד האמירויות וכבר הבטיחה את מקומה בפריז 2024.
  • פרס הספורטאי הצעיר: השחיין הפראלימפי אריאל מליאר שהגיע לגמר אליפות העולם שהתקיימה בפורטוגל.
  • פרס הספורטאית הצעירה: חותרת הקיאק הפראלימפית טליה אילת שהגיעה למקום השישי באליפות אירופה ולמקום השביעי באליפות העולם שהתקיימו בקנדה.
  • פרס "פריצת השנה": הטניסאית הפראלימפית מעיין זיקר שהעפילה השנה למקום ה-21 בעולם ונכנסה לסגל הארד.
  • פרס קבוצת השנה: בנות נבחרת הכדורשער שזכו במדליית הארד באליפות העולם שהתקיימה בפורטוגל.
  • פרס מאמן השנה: רז שוהם שהוביל את בנות נבחרת הכדורשער מדלית הארד.
  • עוד באותו נושא:
  • פראלימפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully