וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל ב-MMA תחל את דרכה באליפות העולם: "נוסעים בגאווה"

10.2.2023 / 10:25

סגני אלופי אירופה יבגני שינקרבסקי (עד 61 ק"ג) ומשה אלדי (עד 66 ק"ג) מגיעים מדורגים גבוה עם תקווה למדליות, כולל נציגות נשית ראשונה: "מגיעים עם תקוות"

נבחרת ישראל ב-MMA תחל היום (ראשון) את דרכה באליפות העולם לשנת 2022 שתתקיים בבלגרד, סרביה. התחרות תתקיים תחת ההתאחדות העולמית IMMAF במשך כל השבוע עם קרבות בחמישה כלובים במקביל, ולראשונה הנבחרת בכחול לבן שלחה נבחרת הכוללת לוחמות ולוחמים.

נבחרת ישראל מורכבת משבעה לוחמים ולוחמות המתחלקים לנבחרת בוגרת ועד גיל 21. בבוגרים, סגני אלופי אירופה יבגני שינקרבסקי (עד 61 ק"ג) ומשה אלדי (עד 66 ק"ג) מגיעים מדורגים גבוה במחלקות המשקל שלהם, מה שיקנה להם את האפשרות להילחם החל מהיום השני של התחרות.

יבגני שינקרבסקי, נבחרת ישראל ב-MMA. IMMAF, אתר רשמי
יבגני שינקרבסקי, נבחרת ישראל ב-MMA/אתר רשמי, IMMAF
משה אלדי, נבחרת ישראל ב-MMA. IMMAF, אתר רשמי
משה אלדי, נבחרת ישראל ב-MMA/אתר רשמי, IMMAF

בנבחרת עד גיל 21 יתחרו שלושת אלופי ישראל. דניאל רובינוב ילחם במחלקה עד 61 ק"ג, אורי סרוסי במחלקה עד 66 ק"ג ותלמיד הישיבה, יגל דנוס, במחלקה עד 70 ק"ג. כמו כן, לראשונה יתחרו לוחמות בכחול לבן כשבנבחרת הבוגרות רוני נסימיאן תילחם במחלקת המשקל עד 61 ק"ג, ובנבחרת עד גיל 21 תילחם אחותה, שקד נסימיאן, במחלקת המשקל עד 70 ק"ג.

סמנכ"ל איגוד ה-MMA בישראל, איציק רובינוב, אמר לקראת תחילתה של אליפות העולם: "השנה יוצאת משלחת של 7 ספורטאים, ולראשונה לישראל תהיה נציגות נשית באליפות העולם עם שתי לוחמות. אני טס עם גאווה ותחושות ממש טובות, בשאיפה לחזור עם כמה שיותר מדליות לנבחרת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully