וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור: "כולם יודעים שהסרחנו את הפרקט במחצית הראשונה"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 9:56

הפועל תל אביב יצאה מפיגור 17 נגד קרית אתא בדרך לניצחון ביתי, אבל הקפטן יודע: "התחלנו מאוד חסרי אנרגיות". דני פרנקו: "שמח שעשינו את הסוויץ' במחצית השנייה"

תקציר ניצחונה של באסקוניה 81:89 על מלאגה עם 18 נקודות של מקס היידגר/ספורט1

הפועל תל אביב השתוותה אמש (ראשון) למכבי תל אביב בראשות טבלת ליגת העל כשניצחה 84:90 במשחק השלמה את אליצור קרית אתא בהיכל שלמה. לאדומים יש משחק נוסף בשבוע הבא נגד הפועל באר שבע ואחריו ייצאו לפגרת נבחרת ישראל.

הפועל תל אביב נראתה רע במחצית הראשונה במשחק אליו הופיעה ללא צ'ינאנו אונואקו שנפצע בעינו, ופיגרה כבר ב-17 הפרש במהלכה, לפני שריצה מרשימה במחצית השנייה בהובלת הקפטן בר טימור שקלע 23 נקודות, הפכה עבורם את ההתמודדות.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שבוע להתאוששות. בר טימור/ברני ארדוב

"כרוניקה של משחק ידוע מראש בלי התוצאה הסופית", אמר דני פרנקו אחרי המשחק, "קשה בעונה כזאת להביא את כולם מרוכזים כל הזמן. המחזור הזה לא בוודאות היה מתקיים היום, לא היה לנו את האולם, בלי אימון בוקר, באנו רק לשחק ולהתקפל מפה לעוד כמה זמן. ידענו שזה יהיה משחק מנטאלי מורכב. אני שמח שבמחצית ידענו לעשות סוויץ' ולהמשיך אותו עד שאנחנו גומרים את המשחק. לפעמים האנרגיה שאתה משקיע בלחזור למשחק מונעת ממך לקחת אותו. ראינו את קרית אתא לא מעט מובילים בהפרשים יפים ושומטים את זה בסוף, זה חלק מביטחון. הם משחקים כדורסל מאוד יפה, כדורסל שוטף, הם ימצאו עוד חתיכה בפאזל כדי לנצח את המשחקים האלה. אנחנו צריכים יום או יומיים חופש ולהתכונן למשחק האחרון לפני פגרת הנבחרת".

בר טימור הוסיף: "התחלנו מאוד חסרי אנרגיות, כמו שחשבנו לצערי. זה התבטא ב-15 הפרש במחצית, תפסנו את עצמנו בזמן, בחצי השני עלינו בגישה אחרת. שמרנו יותר טוב לפרקים, הפכנו את המשחק. צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. אנחנו לא ילדים, כולנו יודעים שהסרחנו את הפרקט בחצי הראשון, כל אחד בצורתו שלו, אנשים יצאו בגישה של להפסיק להסתכל על השני, אלא להסתכל על עצמך, שינו שפת גוף ואת הדרך".

הקפטן התייחס למנוחה שיקבלו השבוע לאחר ההדחה מהגביע בעקבות עומס המשחקים שיש לקבוצה באירופה: "כשהגעתי לכאן כל הזמן דיברתי על אירופה אירופה אירופה, אבל לא בניתי על אירופה כזאת, אלא על אירופה כמו ליגת האלופות, משחקים עם מנוחות. ננצל את השבוע הזה כדי להתאושש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully