וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדרה מרוצים: "אם ננצח את סכנין, נוכל לדבר על שינוי מטרות"

עודכן לאחרונה: 13.2.2023 / 9:33

במועדון קיבלו בסיפוק את ה-0:0 בבלומפילד נגד הפועל תל אביב. כעס על איפולה שהורחק, אלפרד ינסה לחזור לאימונים לקראת שבת

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 0:0/ספורט 1

בהפועל חדרה הביעו שביעות רצון גדולה בסיום משחק התיקו המאופס אמש (ראשון) נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. בחדרה הודו שבמחצית השנייה מרבית השחקנים נפלו מהרגליים, ארבעה ימים אחרי שפגשו את מכבי חיפה והשקיעו מאמצים גדולים, ושאילולא הסגל הקצר בעקבות ריבוי הפצועים הייתה מתבצעת רוטציה על ידי המאמן מנחם קורצקי. עם זאת, הקבוצה סופרת כבר שלושה משחקים רצופים ללא הפסד מאז הגעתו של קורצקי, שהצליח לייצב את הקבוצה וגם לשפר את היכולת שמציגים השחקנים.

"נכון שלא ניצחנו, אבל זו עוד נקודה חשובה שמקרבת אותנו למטרה", אמר גורם במועדון, "הדבר היחיד שמעסיק אותנו זה להבטיח את ההישארות בליגה מוקדם ככל האפשר. מצד שני אנחנו כבר נקודה ממקום שישי ואם ננצח את סכנין במשחק הקרוב אפשר יהיה להתחיל לדבר על שינוי מטרות".

שלומי אזולאי שחקן הפועל תל אביב לצד אלברט איופי שחקן הפועל חדרה. דני מרון
שחקנים נפלו רגליים במחצית השנייה, חדרה מרוצה מהנקודה/דני מרון

בחדרה כעסו מאוד על הבלם פיליפ איפולה שספג צהוב שני ואדום בתוך תוספת הזמן, וכעת ייעדר ממשחק הבית בשבת נגד בני סכנין: "בשביל מה לקבל כזה צהוב טיפשי שתי דקות לסיום?", אמרו בקבוצה.

בכל הנוגע לרשימת הפצועים, המגן קלמן שטרום שסובל מפציעה בכתף צפוי להיעדר לפחות שבועיים נוספים והחלוץ סטיבן אלפרד שמחלים מקרע קטן בשריר הירך האחורי ינסה להתאמן השבוע, אך הוא בספק גדול למשחק מול סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully