וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה צריך לעשות כדי לקבל אדום??": שחקן סטיאווה פירק שחקן יריב וקיבל צהוב

מלקום אג'ומה כמעט הרג את איגור ארמאש בלם וולונטאר עם בעיטה לפרצוף, אבל השופט החליט שזו לא עילה להרחיקו. ברומניה תקפו: "החלטה הזויה". צפו בבעיטה הפרועה

תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 12.2/ספורט1

כמה פעמים ראיתם במשחק כדורגל שחקן שמקבל כרטיס צהוב ותפסתם את הראש בטענה שזה צריך להיות אדום? ובכן, בליגה הרומנית נשבר כנראה שיא ביזארי חדש של שערוריית שיפוט במשחק שבו סטיאווה בוקרשט ניצחה 1:2 בחוץ את וולונטאר.

כוכב המשחק הזה תרתי משמע היה מלקום אג'ומה, קשרה הצרפתי של סטיאווה שכבש את הצמד לקבוצתו. אלא שבדקה ה-82 אג'ומה נכנס בצורה פראית ואכזרית באיגור ארמאש שחקן וולונטאר עם בעיטת קונג פו שרואים בדרך כלל בזירות הבושידו. השופט, תאמינו או לא, שלף לאג'ומה צהוב בלבד בזמן שארמאש שכב על הדשא ושתת דם מכתפו וגם מראשו כשהוא מתקשה לעמוד על הרגליים. לאחר המשחק התברר גם הנזק הגדול שנגרם לארמאש המסכן, שבאורח נס המשיך לשחק עם כל הפצעים והחבורות על גופו.

צפו בבעיטה האלימה של אג'ומה בארמאש

הבלם המולדובי הפגוע אמר בסיום: "אני שמח שיצאתי בנס מהתיקול הזה, אני לא מבין מה אג'ומה ניסה לעשות. אני מבין את השופט ראדו פטרסקו שלא ראה בדיוק מה קרה, אבל לא יכול להבין את החלטת ה-VAR. איך כניסה כזו לא שווה אדום? בכל הקריירה שלי לא ספגתי כניסה ברוטאלית כזו, גם באויב הכי גדול שלך אתה לא פוגע ככה. אג'ומה בא להתנצל, אבל לא דיברתי איתו. כולם הלכו לפטרסקו כדי להראות לו את הפגיעות שלי, אבל הוא לא אמר מילה".

ברומניה כמובן קטלו את השופט ראדו פטרסקו שהחליט לשלוף רק צהוב ודן שטפנסקו אחד הפרשנים המקומיים ירה: "ההחלטה לשלוף צהוב על המהלך הזה הזויה. מה עוד הוא צריך לעשות כדי להיות מורחק? למחוץ לו את הראש?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully