וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "הכדור לא רצה להיכנס". קורצקי: "נפלנו מהרגליים"

מאמן הפועל תל אביב לאחר ה-0:0 מול חדרה: "חסר לנו קצת מזל". קלטינס על הבוז מהקהל: "לא נעים, אבל אפשר להבין אותם"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל חדרה 0:0/ספורט 1

שלוש הקבוצות שמתחתיה לא הצליחו לנצח בשבת, אבל הפועל תל אביב לא ידעה לנצל זאת ונותרה מתוסכלת הערב (ראשון) אחרי 0:0 ביתי מול הפועל חדרה. רובי לבקוביץ' והקורות מנעו מהאדומים לכבוש והותירו את חיים סילבס ללא ניצחון מאז מונה, עם חמש תוצאות תיקו רצופות שמציבות אותו במקום ה-11 בטבלת ליגת העל.

האוהדים הגיבו בבוז צורם עם שריקת הסיום, כשהפועל תל אביב סופרת כבר 10 מחזורים ללא ניצחון, כולל תוצאות תיקו בשמונה מתשעת האחרונים. הפעם זה קרה לה מול מלכת התיקו המשותפת של הליגה (11, כמו קרית שמונה) שעדיין לא הפסידה מאז חזרתו של מנחם קורצקי ונמצאת רק נקודה מהפלייאוף העליון. פיליפ איפולה הורחק בתוספת הזמן ויחסר לחדרה במחזור הבא מול בני סכנין.

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים: יהב גורפינקל (מימין), אור ישראלוב, אל ים קנצפולסקי, דור אלו. דני מרון
עוד אכזבה. שחקני הפועל תל אביב בסיום/דני מרון

חיים סילבס, מאמן הפועל תל אביב: "הולך לנו קשה. מארבעה או חמישה מצבים אנחנו לא עושים גול. המשחק היה די פרוע במחצית הראשונה, הגענו למצבים כדי לגמור את המשחק, אבל הכדור לא רצה להיכנס. גם גאנם עם הקורות, גם סניור החמיץ. צריך לנצל 50 אחוז מהמצבים. זה לא כיף לא לנצח, אבל אני מודה לשחקנים על המאמץ שלהם. הקבוצה חזקה, אבל חסר לה קצת מזל והשפיץ של הנעל. חסרות לנו פעולות איכות בסוף. דברים קטנים שעושים את ההבדל. לפעמים גם מה שאתה עושה יכול להספיק לגול. לצערי זה לא קרה, אני כאן כדי לתת את התשובות. אבל אנחנו עדיפים על היריבה כמעט בכל משחק".

דוד קלטינס הוסיף: "זה המשך ישיר של המשחקים האחרונים שלנו. הגנתית אנחנו עומדים טוב, אבל הכדורים לא נכנסים. אין מקום בכדורגל לייאוש. אנחנו רואים שאנחנו טובים ואנחנו נופלים על הדברים הקטנים. פנדלים בדרבי. זה מבאס, אבל צריך להרים את הראש".

על שריקות הבוז של הקהל: "זה לא נעים, אבל אפשר להבין אותם. אנחנו יודעים כמה חשוב להם לנצח. אנחנו גם רוצים לנצח, אבל לצערנו זה לא עובד לנו".

עוד בוואלה!

שתי קורות והצלה גדולה: הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 מול הפועל חדרה

לכתבה המלאה
מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה. שלומי גבאי
העדיף לקחת את הנקודה. מנחם קורצקי/שלומי גבאי

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה: "יש השפעה למשחק של יום רביעי על היום. פתחנו את המשחק טוב, הנענו את הכדור והגענו למצבים. הרגשנו טוב ואז היתה ירידה דרסטית. ההשקעה מול מכבי חיפה באה לידי ביטוי היום במשחק ונפלנו מהרגליים. הגענו לסיטואציה שראיתי שהמשחק לא הולך לכיוון שלנו והעדפתי לקחת את התיקו הזה".

על השאיפות לפלייאוף העליון: "אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו באמת עסוקים במטרה לברוח מהתחתית. כשנעשה את זה תראו קבוצה מאוד מסוכנת והתקפית".

על החיבור לחדרה: "זה הרגיש לי כאילו לא עזבתי. יש לי חיבור טוב מאוד לצוות ולשחקנים ונקווה שנביא את הקבוצה הזו למקומות טובים".

הקפטן מנשה זלקה הוסיף: "הרגשתי ששחקנים נופלים מהרגליים, עשינו כבר טעויות של עייפות. עשינו נקודה במשחק פחות טוב שלנו וזה טוב. המבט למטה והמחשבות למעלה. המשחק הבא מול סכנין הוא צומת דרכים בשבילנו".

תוצאות משחקי שבת:

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:2
הפועל באר שבע - הפועל ירושלים 0:0
סקציה נס ציונה - הפועל חיפה 2:0
בני סכנין - מכבי בני ריינה 1:1
מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully