וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם היה בי חשש שנסתבך בתחתית, עכשיו יש לי רצון להשתחל לפלייאוף"

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 19:46

רוני לוי מאמן הפועל חיפה התראיין ל-103FM אחרי הניצחון על נס ציונה: "חזרנו מהפגרה בצורה טובה מאוד. כשהגעתי להקבוצה המצב היה רע מאוד"

תקציר: הפועל חיפה - סקציה נס ציונה 0:2/ספורט1

הפועל חיפה רשמה אמש (שבת) ניצחון חשוב מאוד, 0:2 על נס ציונה ושמרה על סיכוי סביר להשתחל לפלייאוף העליון. רוני לוי מאמן האדומים התראיין ל-103FM ודיבר קצת על התקופה שעוברת על הקבוצה שלו.

"אני חושב שבשישה או שבעת המשחקים האחרונים אנחנו עומדים על ארבעה ניצחונות. כלומר, חזרנו מהפגרה בצורה טובה מאוד", אמר לוי, "גם במשחק האחרון היינו טובים וגם כשהפסדנו לבאר שבע היינו טובים. הקבוצה הולכת ומשתפרת ואני די מרוצה מהיכולות. אנחנו במגמה מאוד חיובית ומבחינתנו המשכיות זו מילה חשובה מאוד".

רוני לוי מאמן הפועל חיפה. אריאל שלום
חולם על הפלייאוף העליון. רוני לוי/אריאל שלום

"כשהגעתי לקבוצה המצב היה ממש רע", הוסיף לוי, "הקבוצה הייתה עם ניצחון אחד מתוך 9 משחקים. למעשה בינואר עשינו שינוי גדול מאוד ולשמחתי הצלחנו להתחזק בשחקנים איכותיים, ברמה של נבחרת. ביחד עם החומר הקיים, אם היה בי חשש שנסתבך במאבקי תחתית, עכשיו יש לי רצון גדול ותחושת מסוגלות להשתחל לפליאוף העליון".

לסיכום טען לוי כי "גם באיכות של השחקנים וגם בקצב של המשחקים, גם בגישה שלנו - אני חושב שקפצנו מדרגה. השחקנים הזרים שהחתמנו הם ברמה גבוהה מאוד. ארבעתם היו שחקני נבחרת. הם באו ממצב שלא שיחקו, אבל אנחנו משלבים אותם, זה לוקח זמן. השינויים הם מינוריים מאוד אבל ננסה לחבר כמה שיותר מהר את השחקנים הוותיקים עם השחקנים החדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully