וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב חזר להרכב אנדרלכט, ניצחון דרמטי לקליימן ביוון

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 21:26

הקשר השלים 90 דקות ב-1:3 של קבוצתו על סינט טרוידן, השוער חגג עם וולוס 1:2 על אטרומיטוס בתוספת הזמן. דוידה פתח בהפסד סטנדרד ליאז'

מנור סולומון לאחר שער הבכורה בפולהאם/ספורט1

ליאור רפאלוב פתח הערב (ראשון) במשחק ליגה של אנדרלכט לראשונה מאז היציאה לפגרת המונדיאל, כשקבוצתו ניצחה 1:3 סינט טרוידן. בניטו רמאן (66), המחליף איסלם סלימאני (81) ואנדרס דרייר (83) כבשו וצימקו לנקודה בלבד את הפער מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף על הכרטיס לקונפרנס ליג.

* אושר דוידה פתח בהרכב סטנדרד ליאז' בפעם השלישית העונה, אבל הוחלף בהפסקה וראה מהספסל את קבוצתו סופגת פעמיים ומפסידה 2:0 בבית לקורטרייק מהתחתית. ליאז' במקום השישי בליגה הבלגית ונמצאת מרחק ארבע נקודות מקלאב ברוז' הרביעית. ארבע הראשונות ממשיכות לפלייאוף האליפות ואילו ארבע הבאות לפלייאוף הקונפרנס ליג.

שינג'י אוקזאקי שחקן סינט טרוידן מול ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. TOM GOYVAERTS/AFP, GettyImages
לא פתח בליגה מאז נובמבר. ליאור רפאלוב מול שינג'י אוקזאקי/GettyImages, TOM GOYVAERTS/AFP

* בוריס קליימן השלים 90 דקות בשערה של וולוס, שניצחה 1:2 את אטרומיטוס. השוער הישראלי ספג שוויון בדקה ה-77 לאחר שעצר נגיחה ממש על הקו ויורגוס צובראס שלח את הריבאונד פנימה, אבל אנסו גאג'י הארגנטינאי הכריע בתוספת הזמן והשאיר את וולוס במקום החמישי בליגה היוונית.

* מתן בלטקסה השלים 90 דקות כבלם (בשיטה של שלושה בלמים) וספג כרטיס צהוב בניצחונה הביתי של אוסטריה וינה 1:3 על אוסטריה קלגנפורט. דורון ליידנר נותר על הספסל ויקווה לקבל דקות ראשונות במשחק הבא.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, ששבה לפסגת הליגה ההולנדית בזכות 1:2 בחוץ על הירנביין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully