וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה עסקים כרגיל: הפועל חולון גברה 73:83 על גליל עליון

אחרי הפסד כואב באירופה, האלופה צברה ניצחון רביעי רצוף בזירה המקומית וקטעה ליריבה רצף של חמישה. 25 ו-8 אסיסטים לרגלנד. הרצליה גברה 81:91 על אילת

העונה האירופית שלה קרובה להסתיים ומגביע המדינה היא כבר הודחה, לכן הפועל חולון יודעת: נותר לה בעיקר להיאבק בכל הכוח על הליגה. ולמי ששכח, מדובר באלופת המדינה. הערב (ראשון), במשחק שהוקדם מהמחזור ה-22, גברה קבוצתו של גיא גודס 73:83 על הפועל גליל עליון, שנעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים וראתה את היריבה רושמת את הרביעי ברציפות שלה.

מה שכן, חולון הייתה יכולה להזיע קצת פחות בדרך לניצחון. כבר בפתיחה היא עלתה ליתרון 2:13 וברבע השני הגדילה את הפער ל-20, כשגם עמוק ברבע השלישי הובילה החבורה בלבן-סגול בתוצאה 39:56. אלא שלא בכדי החבורה של ברק פלג ניצחה שבעה משמונת המשחקים הקודמים שלה בליגה, והיא הראתה זאת כשהצליחה לצמק את ההפרש ל-4 בלבד, אבל מצד שני - יותר מרחוק מזה היא לא הגיעה. ג'ו רגלנד התעלה בדקות ההכרעה, שון דאוסון תרם שתי שלשות קריטיות וכריס ג'ונסון היה נהדר מההתחלה ועד הסוף, מה שסידר לאלופה את הניצחון ה-12 שלה העונה.

שחקן הפועל חולון כריס ג'ונסון עם ג'ו רגלנד. לירון מולדובן
כריס ג'ונסון (מימין) הוביל את הבריחה המוקדמת של הפועל חולון/לירון מולדובן

קלעו להפועל חולון: ג'ו רגלנד 25 ו-8 אסיסטים (5/8 ל-3), כריס ג'ונסון 19 (3/5 ל-3), שון דאוסון 13, 8 ריבאונדים ו-2 חטיפות, היידן דלטון 8, 6 אסיסטים ו-2 חטיפות, סי ג'יי האריס 7, ניב משגב 6, מרווין ג'ונס 5.

קלעו לגליל עליון: דיישון בוקר 19, 7 אסיסטים ו-3 חטיפות, ברייס וושינגטון 14, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, וויין לנגסטון 12 ו-6 ריבאונדים, איתי מושקוביץ 11, דווין מארבל 8, נמרוד לוי 5, רועי הובר ולוטן אמסלם 2 כל אחד.

דיישון בוקר, הפועל גליל עליון. ברני ארדוב
משחק טוב שלו לא הספיק. דיישון בוקר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שלשה של דלטון, הטבעה של ג'ונס ו-8 נקודות רצופות של ג'ונסון סידרו לחולון 2:13 מהיר, כשרק מארבל עלה על הלוח בצד השני. וושינגטון הצטרף אליו עם קליעת עונשין, משגב ירה מחוץ לקשת והעלה ל-3:16. אמסלם ו-וושינגטון הורידו את ההפרש לחד-ספרתי, אבל דלטון סחט עבירה בזריקה לשלוש ודייק מהקו, האריס החליף סלים עם לנגסטון וג'ונסון סגר רבע של 10 נקודות כשקבע 9:23 למארחת.

רבע 2:

סל של האריס נענה בקליעות עונשין של לנגסטון, לוי צלף מחוץ לקשת, ג'ונסון תיקן החטאה, ג'ונס הטביע, רגלנד קלע שלשה ודאוסון חטף בדרך לנקודות קלות שקבעו 14:34 לחולון. מארבל עצר ריצת 9:0 בשלשה, רגלנד דייק פעמיים מהקו, מושקוביץ ירה גם הוא מרחוק ואז הוסיף סל שהוריד ל-36:24. האריס קלע לשלוש, מארבל החזיר לו, לנגסטון צימק מהקו ל-39:29 בהפסקה.

ג'ו רגלנד, הפועל חולון. דני מרון
התעלה במחצית השנייה. ג'ו רגלנד/דני מרון

רבע 3:

סלים של ג'ונסון ודלטון, ושלשה של משגב, הביאו את חולון ל-29:46 ואת ברק פלג לפסק זמן. אחריו צימק וושינגטון במהלך של שלוש נקודות ואז לוי ניצל אסיסט יפה של מושקוביץ, רגלנד קלע שלשה ובוקר השיב לו באותו מטבע, גם ג'ונסון פגע מרחוק ואחרי סל של וושינגטון, נקודות של רגלנד וג'ונסון הבטיחו שמירה על פער של 17 ו- 39:56. בוקר דייק פעמיים מהקו, דאוסון רק פעם אחת, הובר תרם שלשה ולנגסטון הוסיף נקודות עונשין, רגלנד סיפק עוד סל ומושקוביץ מהקו הקטין ל-59:47 בתום 30 דקות.

רבע 4:

וושינגטון בסל, ומושקוביץ בקליעות עונשין ואסיסט לבוקר, הביאו את ההפרש ל-6 בלבד. ג'ונס קלע רק אחת מהקו בצד השני, וושינגטון המשיך לנגוס בפער ולנגסטון בנקודות מהקו הוריד ל-60:57 בלבד, אבל דאוסון הופיע בזמן עם שלשה, רגלנד הגיב לסל נוסף של וושינגטון ב-7 נקודות רצופות, ואחרי שבוקר קלע, דאוסון קבר עוד אחת מחוץ לקשת כדי להעלות את האלופה ל-61:73. מושקוביץ קלע פעמיים מהקו, רגלנד המטיר עוד שלשה קשה מאוד, בוקר צלף שתיים כאלה בצד השני כשדאוסון קולע עוד סל בתווך, רגלנד סגר עניין עם עוד הפצצה מרחוק וכל שנותר לבוקר היה לקלוע ארבע פעמים עונשין, לפני שדאוסון קבע את תוצאת הסיום - 73:83 להפועל חולון.

שחקן הפועל אילת טרן פאטוויי. לירון מולדובן
עוד הפסד להפועל אילת. פאטוויי/לירון מולדובן

הפועל אילת - בני הרצליה 91:81

במשחק דחוי מהמחזור ה-16, הדרומיים ספגו הפסד בית שביעי ברציפות ולא ניצחו כבר שמונה משחקים בליגה, למרות הופעת בכורה משכנעת של מנגוק מתיאנג שסיפק דאבל-דאבל, ועל אף חזרתו המוקדמת מהצפוי של טרן פאטוויי מפציעה לא פשוטה, כאשר הגארד רשם גם הוא משחק לא רע. אפילו חסרונו של כריס באב לא עזר להפועל אילת, כי ג'וליאן גמבל ומוריס קמפ הצטיינו וסיימו בספרות כפולות בטורי הנקודות והריבאונדים, כשגם הגארדים הישראלים - עודד ברנדוויין ויאיר קרביץ - סיפקו תרומה חשובה. בני הרצליה ברחה ליתרון דו-ספרתי בשלהי הרבע השלישי, ועד הסיום לא אפשרה ליריבה לחזור.

קלעו להפועל אילת: די ג'יי פנדרברק 26 ו-9 ריבאונדים, עמית גרשון 15 (4/7 ל-3), טרן פאטוויי ומנגוק מתיאנג (13 ריבאונדים) 12 כל אחד, ג'ארד טרל 10, אריק גריפין 3, נועם אביבי 2, נתנאל ארצי 1.

קלעו לבני הרצליה: ג'וליאן גמבל 23 ו-11 ריבאונדים, מוריס קמפ (14 ריבאונדים), קווינטון הוקר (7 אסיסטים, 4 חטיפות) ועודד ברנדוויין 13 כל אחד, סטיבי תומפסון ג'וניור 12, יאיר קרביץ 8 ו-8 אסיסטים, אנדי ואן וליט 5, סנדי כהן וגייב לוין 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully