וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 נקודות למדר בניצחון פרטיזן, 18 להיידיגר בזה של באסקוניה

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 23:41

הישראלי בלט ב-84:114 המוחץ על בוראץ, אקס מכבי ת"א עזר לבאסקים לגבור 81:89 על מלאגה בהארכה. ריאל מדריד שמרה על הפסגה בספרד, גם ברצלונה ניצחה

תקציר ניצחונה של באסקוניה 81:89 על מלאגה עם 18 נקודות של מקס היידגר/ספורט1

ברצלונה המשיכה היום (ראשון) במומנטום החיובי עם ניצחון שישי ברציפות בכל המסגרות, 54:82 מוחץ בבית על בראוגן במסגרת הליגה הספרדית, בה לא הפסידו הקטלאנים כבר עשרה מחזורים ברצף. קבוצתו של שרונאס יאסיקביצ'יוס הציגה חלוקת קלעים מאוזנת, כשרק שניים סיימו עם מספר דו-ספרתי של נקודות: ניקולאס לאפרוביטולה עם 16 וניקולה מירוטיץ' עם 12.

שחקן ברצלונה ניקולה מירוטיץ'. Sonia Canada, GettyImages
ניצחון חלק לברצלונה. ניקולה מירוטיץ'/GettyImages, Sonia Canada

בהמשך הערב, ריאל מדריד עקפה בחזרה את ברצלונה בעזרת ניצחון חוץ 80:88 על מורסיה, שבזכותו שמרה על הפסגה - בה היא תמשיך לצעוד שלושה שבועות נוספים (בתווך תיערך פגרת גביע המלך). שני שחקנים של הבלאנקוס סיפקו דאבל-דאבל: אדי טבארס עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, מריו הזוניה עם 16 ו-10 בהתאמה. לריאל הלך קל יותר ממה שהתוצאה משקפת, שכן המארחת מזערה נזקים לקראת הסיום, אחרי שהפער צמח ל-21.

הישראלי המתאזרח מקס היידיגר בלט בניצחון 81:89 של באסקוניה על מלאגה. הגארד, שהצטרף לאחרונה מגזיאנטפ, סיפק את משחקו הטוב ביותר מבחינת קליעה והוביל את ספקי הנקודות בקבוצתו, עם 18 נקודות שעזרו להתאושש מהפסד אצל ז'לגיריס קובנה ביורוליג שלשום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

צפו בתקציר הניצחון של ברצלונה

תקציר: ברצלונה - בראוגן 54:82/ספורט1

נציג ישראלי נוסף באירופה עלה הערב על הפרקט: ים מדר רשם הופעה טובה בניצחון המוחץ של פרטיזן בלגרד על בוראץ, 84:114 במסגרת הליגה האדריאטית. הישראלי קלע 16 נקודות ב-15 דקות בלבד, כולל 3 מ-3 מחוץ לקשת, בנוסף ל-3 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully