וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאיבית: קרית אתא שוב שמטה יתרון דו-ספרתי, והפסידה להפועל ת"א

העולה החדשה הובילה ב-17 רגע לפני ההפסקה, אבל טימור המצוין (23 נקודות) הוביל קאמבק והאדומים חזרו לנצח בליגת העל. 23 למשעור בצד השני

תקציר: הפועל תל אביב - גראן קנאריה 70:92/ספורט 1

עירוני קרית אתא עשתה צעדים מבטיחים מאוד לעבר ניצחון חוץ על אחת משתי הקבוצות הכי טובות בליגת העל, לפחות נכון לשלב הזה של העונה. אלא שכמו בשבוע שעבר, אז שמטה יתרון של 14 נקודות במחצית השנייה מול הפועל גליל עליון, הערב (ראשון) הפגינה העולה החדשה את אותה נאיביות נגד הפועל תל אביב, שמחקה פיגור אשר הגיע בשיאו ל-17, בדרך לניצחון על האקס שרון אברהמי והשחקנים שלו. האדומים השתוו במאזנם למכבי תל אביב, אבל בשל יתרון ליריבה העירונית במאזן הפנימי, הפועל נותרה במקום השני.

זה היה ללא ספק הערב של הישראלים, בשני הצדדים. בקרית אתא, כרם משעור החטיא רק פעם אחת מכל הטווחים וסיים עם 23 נקודות נגד אחת מקבוצות לשעבר, כאשר יותם חנוכי סייע לו וסיים כקלע השני בטיבו, הודות לאחוזים נהדרים מחוץ לקשת. בצד השני, בר טימור היה זה שהתלהט ברבע השלישי, עם רצף אדיר של 14 נקודות שכלל ארבע שלשות, בדיוק בדקות שבהן הפועל תל אביב נגסה בהדרגתיות בפער שפתחה היריבה. גם תומר גינת רשם הופעה נהדרת מול קבוצתו הראשונה בבוגרים, והחבורה של דני פרנקו השאירה מאחוריה את ההפסד להפועל חולון כדי לחזור למסלול החיובי בזירה המקומית.

שאבון לואיס, עירוני קרית אתא. אודי ציטיאט
קרית אתא שילמה על הנאיביות. לואיס תוקף/אודי ציטיאט

קלעו להפועל תל אביב: בר טימור 23 (5/6 ל-3), תומר גינת (9 ריבאונדים) וג'יי פי טוקוטו (3 חטיפות) 13 כל אחד, ג'ורדן מקריי 10, ג'ייקובן בראון ועידן זלמנסון 8 כל אחד, ג'יילן הורד 7 ו-7 ריבאונדים, קסבייר מנפורד 4, גיל בני 3.

קלעו לעירוני קרית אתא: כרם משעור 23 (5/5 ל-2, 4/5 ל-3), 8 ריבאונדים, 2 חטיפות ו-2 חסימות, יותם חנוכי 16 (4/6 ל-3), ג'בונטה רדיק 11 ו-7 ריבאונדים, אמין סטיבנס 10, 7 ריבאונדים ו-2 חסימות, שאבון לואיס (8 ריבאונדים, 6 אסיסטים) 9 כל אחד, דיאנטה גארט 6 ו-7 אסיסטים.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. קובי אליהו
הפועל תל אביב חזרה לנצח בליגה. תומר גינת/קובי אליהו

מהלך המשחק

רבע 1:

מנפורד וטוקוטו העלו את האדומים ל-0:4, סטיבנס צימק ומנפורד החזיר, גינת קלע מהקו אחרי סל של משעור, גארט רשם 4 מהירות אבל הורד וטוקוטו שמרו על הפער - 8:11. משעור ובריסקר השלימו את המהפך, סטיבנס ולואיס סגרו ריצת 0:9, ואחרי סלים של זלמנסון וסטיבנס, קרית אתא ירדה ביתרון 13:19 בסיום הרבע.

רבע 2:

חנוכי ירה שלשה ובריסקר דייק פעמיים מהקו, זלמנסון הגיב לכל אחד מהם בסל בצד השני, חנוכי שוב צלף מרחוק וקבע הפרש דו-ספרתי ראשון - 17:27. טימור הוביל כמעט לבדו ריצה של 10 נקודות בלי מענה לזכות הפועל, אבל אז האורחת פצחה בריצת 4:20, עם דקות טובות של כל הזרים וגם של משעור. גינת עצר אותה עם 4 נקודות, בריסקר קלע ליי אפ, חנוכי הגיע ל-11 נקודות עם עוד שלשה, ובראון הוריד ל-52:37 בהפסקה.

בר טימור, הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
רבע שלישי אדיר. בר טימור צולף/אודי ציטיאט

רבע 3:

בראון חזר מחדר ההלבשה עם שלשה, משעור השיב באותו מטבע, גינת עם 6 רצופות הוריד ל-55:46. סטיבנס החזיר את הפער לדו-ספרתי, אבל מקריי מסר אסיסט להורד ואז קלע שני סלים שצימקו למינוס 5. חנוכי מחוץ לקשת ניסה להרגיע, אבל הורד דייק פעם אחת מהקו, מקריי עשה זאת פעמיים אחריו ואז התחיל המופע של בר טימור. בהתקפה אחת הוא הגיב לשלשה של משעור באחת משלו, לאחר מכן הוא ענה לסל של בריסקר בליי אפ יפה, ואז גארד האדומים תפר שלוש שלשות בזו אחר זו, שאחרי סל של סטבינס ושלשה של לואיס בצד השני, קבעו 70:69. משעור המשיך בערב הנהדר שלו עם צליפה נוספת מעבר לקשת, 69:73 לקרית אתא אחרי 30 דקות.

רבע 4:

שלשה של בני ונקודות עונשין של טוקוטו השלימו מהפך אחרי זמן רב, טוקוטו סגר רצף אישי של 6 נקודות ושלח את האורחת לפסק זמן בפיגור 78:73. חנוכי ורדיק הקטינו את ההפרש לנקודה ומשעור הפך בחזרה, אבל רק הסל של גינת. זלמנסון מהקו קבע 79:82, הורד הגדיל בדאנק וטימור הוסיף ליי אפ. רדיק ומשעור קיזזו למינוס 4 ולואיס עוד הספיק להוסיף 2 נקודות, אבל 4 של בראון מקו העונשין סגרו עניין והבטיחו להפועל תל אביב ניצחון 84:90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully