וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזהו של ברקוביץ' לעונה הבאה יהיה תקף רק אם קרית שמונה לא תרד

12.2.2023 / 10:49

המאמן שפוטר אחרי פחות מחודשיים, יזכה לשכר מאיזי שרצקי גם ב-2023/24 אם מחליפו ישאיר את הקבוצה בליגת העל. במועדון מכחישים בתוקף את השמועות על אריאל שרצקי

תקציר: מכבי חיפה - עירוני קרית שמונה 0:2/ספורט1

ניר ברקוביץ' פוטר אמש (שבת) מעירוני קרית שמונה פחות מחודשיים אחרי שמונה לתפקיד, אבל הוא ככל הנראה יחזיק לקבוצה אצבעות במאבקי ההישרדות. ברקוביץ' אמנם חתם לעונה וחצי בעירוני קרית שמונה, אך חוזהו לעונת 2023/24 יהיה תקף בתנאי שהקבוצה תצליח במשימתה להישאר בליגת העל.

ברקוביץ' כבר הצהיר אמש שהוא מקווה שהקבוצה תישאר בליגה, אך רק עתה מתברר שהתקווה שלו אמיתית, בידיעה שאחרת לא יזכה לקבל את שכרו עבור העונה הבאה. כאשר ברקוביץ' חתם בעירוני קרית שמונה סיכמו הצדדים כי החוזה יהיה תקף עד סיום העונה הנוכחית, אך הוא כולל סעיף חידוש אוטומטי לחוזה בתנאים דומים שייצטרך לשאת בהם הבעלים איזי שרצקי אם הקבוצה תישאר בליגה. אם קרית שמונה לא תישאר בליגה, כמובן שהחוזה לא יהיה תקף וברקוביץ' לא יזכה לשכר מעירוני קרית שמונה עבור 2023/24.

דראפיץ' יחתום לעונה וחצי בקרית שמונה: "היה צריך להישאר מלכתחילה"

ניר ברקוביץ' מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
מחזיק אצבעות לקרית שמונה. ברקוביץ'/מאור אלקסלסי

אגב, בעירוני קרית שמונה שמעו את הדיבורים על כך שהסיבה העיקרית לפיטורי המאמן הייתה אי שיתופו של הנכד של איזי שרצקי, אריאל, אך בתגובה לכך אמר הבעלים: "שיחשבו ויגידו מה שרוצים, בסוף ניר והקבוצה במקום שממנו יורדים ליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully