וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "בראון התאמן, נראה אם ישחק". דז'יקיץ': "אסור שנחשוב כבר על הגמר"

עודכן לאחרונה: 12.2.2023 / 11:45

מאמן מכבי תל אביב לקראת חצי הגמר נגד נס ציונה: "אסור שנבוא כדי לא להפסיד, אלא כדי לנצח" (שני, 18:00). מאמן ירושלים מזהיר את שחקניו לפני הפועל חיפה (20:45)

משחקי חצי גמר גביע המדינה בכדורסל לעונת 2022/23 ייערכו מחר (שני) בארנה בירושלים ובסיומם נדע מי שתי הקבוצות שיאבקו ביום חמישי הקרוב על התואר הראשון הגדול של העונה. המשחק הראשון יפגיש את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב עם עירוני נס ציונה, שמעולם לא הייתה במעמד הגמר (18:00). הקבוצה הביתית באירוע, הפועל ירושלים, תרצה לשוב לגמר אחרי שלוש שנים, והיא תפגוש את הפועל חיפה (20:45), שגם היא לא הייתה בגמר מעולם.

היום הגיעו לארנה ארבעת המאמנים ביחד עם ארבעה שחקנים ישראלים בכירים כדי לערוך את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחקים מחר. לאחר מכן יחלו הקבוצות באימונים, כשעירוני נס ציונה, הפועל חיפה והפועל ירושלים יתאמנו בארנה, ואילו מכבי תל אביב בחרה לערוך את האימון המסכם בהיכל מנורה בשעות הצהריים.

נכון לשעה זו נותרו לא מעט כרטיסים למכירה למשחק, כשמלבד הפועל ירושלים, שצפויה להביא כ-5,000 צופים למשחק חצי הגמר, יתר הקבוצות צפויות להביא עד כאלף צופים אם לא פחות מכך.

אלעד חסין, תומר לוינסון, רפי מנקו, עודד קטש. רוני כנפו
אלעד חסין, תומר לוינסון, רפי מנקו, עודד קטש/רוני כנפו
אלכסנדר דז'יקיץ', עוז בלייזר, שרון דרוקר, עמית שמחון. רוני כנפו
אלכסנדר דז'יקיץ', עוז בלייזר, שרון דרוקר, עמית שמחון/רוני כנפו

שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו: "אנחנו פוגשים קבוצה טובה, משחק נוקאאוט, עם כל המשמעויות של זה, ונהיה חייבים להגיע מרוכזים". המאמן עודד קטש: "מגיעים למשחק עם הרבה כבוד. יש לנו ליגה צמודה ואיכותית. אנחנו יודעים מה זה גביע. ברור שזו אחת המטרות שסימנו בתחילת העונה. עברנו לוח זמנים מטורף, וכל משחק הוא חשוב, אבל זה במיוחד, משחק על תואר. כשחקן, צופה וכמאמן - זה משחק טריקי, כי כולם רואים בנו פייבוריטים, שמשחקים כדי לא להפסיד. המטרה היא לבוא בשביל לנצח, וזה הבדל גדול מאוד. תואר באמצע השנה זה מיוחד ומרגש". קטש על מצבו של בראון הפצוע: "לורנזו עבר אימון אתמול והרגיש בסדר. באימון היום נראה ונחליט אם ישחק".

תומר לוינסון מנס ציונה: "במשחק כזה מי שיבוא יותר מרוכז וייתן יותר ינצח. מול מכבי צריך לשחק ככה 40 דקות, ואני בוטח בהכנות של הצוות המקצועי". מאמן נס ציונה אלעד חסין: "כולם יודעים מהם יחסי הכוחות בין הקבוצות, אבל נבוא לתת הכל ונגיע מוכנים. לא יודע מי יהיה בסגל שלה, אבל למכבי יש הרבה כלים. כך או כך, התרכזנו בעיקר בעצמנו, כדי לחזור להיות נס ציונה של תחילת העונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גביע המדינה בכדורסל. רוני כנפו
המטרה מול עיניהם: הגביע/רוני כנפו
עוז בלייזר, עמית שמחון, רפי מנקו, תומר לוינסון. רוני כנפו
עוז בלייזר, עמית שמחון, רפי מנקו, תומר לוינסון/רוני כנפו
אלכסנדר דז'יקיץ', עוז בלייזר, שרון דרוקר, עמית שמחון. רוני כנפו
אלכסנדר דז'יקיץ', עוז בלייזר, שרון דרוקר, עמית שמחון/רוני כנפו

שרון דרוקר מהפועל חיפה: "זה יום חג לכדורסל הישראלי. אנחנו מסיימים לוז מטורף של הרבה המשחקים ונסיעות. ג'סטין טילמן הצטרף ועשה רק 3-2 אימונים. לירושלים יש קבוצה חזקה, מאמן טוב, סגל עמוק, אבל במשחק אחד הכל פתוח. אתה צריך לבוא מרוכז, לדעת בדיוק מה אתה צריך לעשות, ואת זה נעשה להשיג". עמית שמחון: "אנחנו לא בתקופה הכי טובה שלנו, אבל כל שחקן חולם להגיע למעמדים האלה. אנחנו סופר מוכנים למשחק, מול יריבה חזקה, באולם הביתי שלה, אבל אנחנו מתרכזים בעצמנו".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ': "בישראל גביע זה דבר גדול. אלה רק שני משחקים, והשחקנים האלה יכולים להיות חלק מההיסטוריה. לא נמעיט ביריבה. הם גברו על חולון האלופה, הם מבינים היטב את ההזדמנות שלהם. נקווה שהשחקנים שלנו לא יחשבו כבר על הגמר, אלא קודם על המשחק הזה". עוז בלייזר מהפועל ירושלים: "מאוד שמחים מהמעמד, מאוד שמחים שזה אצלנו, הייתי במעמדים האלה, של משחק נוקאאוט, וחייבים להיות מרוכזים. נקווה לנצל את האנרגיות באולם הביתי שיהיו לטובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully